Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
3 okt, 2012 21:32 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej... så jag tänkte sett ep.1 idag, spelade in det. Men jag kommer aldrig orka haha Vadå aldrig orka? haha Jag kollade idag, men åh jag stör mig så mycket på att de textar låtarna.. det förstör ju stämningen. ![]()
3 okt, 2012 21:34 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Okej... så jag tänkte sett ep.1 idag, spelade in det. Men jag kommer aldrig orka haha Vadå aldrig orka? haha Jag kollade idag, men åh jag stör mig så mycket på att de textar låtarna.. det förstör ju stämningen. Såg Bonde Söker Fru kl.20, så jag spelade in. och jag måste avsnittet nere i vardagsrummet. och jag har sett det. typ 5 gånger utan text redan. tror jag överlever till imorgon
3 okt, 2012 21:35 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Okej... så jag tänkte sett ep.1 idag, spelade in det. Men jag kommer aldrig orka haha Vadå aldrig orka? haha Jag kollade idag, men åh jag stör mig så mycket på att de textar låtarna.. det förstör ju stämningen. Såg Bonde Söker Fru kl.20, så jag spelade in. och jag måste avsnittet nere i vardagsrummet. och jag har sett det. typ 5 gånger utan text redan. tror jag överlever till imorgon Jaha, jag tog nog ''aldrig'' för bokstavligen..... eheh Fast nu fattade jag att det var typ aldrig idag eller något men ja... ![]()
3 okt, 2012 21:40 |
|
EmahS
Elev |
4 okt, 2012 08:39 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Imorgon Gleeks. Imorgon är en sorgens dag. Jag gråter typ redan och längtar till ep.5 i november BUHUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Jag kommer vilja döööööööööööööööööö! :''''''''''''''''''''''''''''( Tumblr kommer sprängar, Twitter kommer blåsas i luften & Instagram kommer smälta :''''''''''''''''''''(
4 okt, 2012 14:51 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Imorgon Gleeks. Imorgon är en sorgens dag. Jag gråter typ redan och längtar till ep.5 i november BUHUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Jag kommer vilja döööööööööööööööööö! :''''''''''''''''''''''''''''( Tumblr kommer sprängar, Twitter kommer blåsas i luften & Instagram kommer smälta :''''''''''''''''''''( Tur vi har varandra iallafall ♥
4 okt, 2012 15:00 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Imorgon Gleeks. Imorgon är en sorgens dag. Jag gråter typ redan och längtar till ep.5 i november BUHUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Jag kommer vilja döööööööööööööööööö! :''''''''''''''''''''''''''''( Tumblr kommer sprängar, Twitter kommer blåsas i luften & Instagram kommer smälta :''''''''''''''''''''( Tur vi har varandra iallafall ♥ OMNG YEA!
4 okt, 2012 15:08 |
|
EmahS
Elev |
4 okt, 2012 17:08 |
|
MissLollo
Elev |
Hallå!Hallå! En sak hände i skolan idag som jag måste berätta. Det var en tysk kör som hälsade på vår skola och skulle uppträda. Först var det mest massa kyrksånger men sen så sjöng de GLEE!
MEn bara Don't stop believin' och de var itne jättebra, men man bara GLEE ♥ Oj blev ganska långt...
4 okt, 2012 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen