Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ ![]()
7 okt, 2012 12:06 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ No, no, no, YOU! ♥
7 okt, 2012 12:24 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ No, no, no, YOU! ♥ Y.O.U ♥ Nejmen, gud, nu såg det ju ut som R.I.P ![]()
7 okt, 2012 12:25 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ No, no, no, YOU! ♥ Y.O.U ♥ Nejmen, gud, nu såg det ju ut som R.I.P YOU! ♥ och det gör inget om det ser ut R.I.P eftersom jag snart dör pga att du är för awesome ♥
7 okt, 2012 12:28 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ No, no, no, YOU! ♥ Y.O.U ♥ Nejmen, gud, nu såg det ju ut som R.I.P YOU! ♥ och det gör inget om det ser ut R.I.P eftersom jag snart dör pga att du är för awesome ♥ Å, men jag börjar snart grina för att jag blir så rörd och för att du är awesomigast i världen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ![]()
7 okt, 2012 12:31 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ No, no, no, YOU! ♥ Y.O.U ♥ Nejmen, gud, nu såg det ju ut som R.I.P YOU! ♥ och det gör inget om det ser ut R.I.P eftersom jag snart dör pga att du är för awesome ♥ Å, men jag börjar snart grina för att jag blir så rörd och för att du är awesomigast i världen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Nej, hur kan jag vara awesomeigast i hela världen när du redan är det? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
7 okt, 2012 12:39 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ No, no, no, YOU! ♥ Y.O.U ♥ Nejmen, gud, nu såg det ju ut som R.I.P YOU! ♥ och det gör inget om det ser ut R.I.P eftersom jag snart dör pga att du är för awesome ♥ Å, men jag börjar snart grina för att jag blir så rörd och för att du är awesomigast i världen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Nej, hur kan jag vara awesomeigast i hela världen när du redan är det? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vet du vad? Det tycker jag var en bra fråga, men svaret var enkelt. Därför att jag inte är det för att du är det ![]()
7 okt, 2012 12:43 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ No, no, no, YOU! ♥ Y.O.U ♥ Nejmen, gud, nu såg det ju ut som R.I.P YOU! ♥ och det gör inget om det ser ut R.I.P eftersom jag snart dör pga att du är för awesome ♥ Å, men jag börjar snart grina för att jag blir så rörd och för att du är awesomigast i världen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Nej, hur kan jag vara awesomeigast i hela världen när du redan är det? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vet du vad? Det tycker jag var en bra fråga, men svaret var enkelt. Därför att jag inte är det för att du är det Svaret är helt omvänt
7 okt, 2012 12:46 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ No, no, no, YOU! ♥ Y.O.U ♥ Nejmen, gud, nu såg det ju ut som R.I.P YOU! ♥ och det gör inget om det ser ut R.I.P eftersom jag snart dör pga att du är för awesome ♥ Å, men jag börjar snart grina för att jag blir så rörd och för att du är awesomigast i världen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Nej, hur kan jag vara awesomeigast i hela världen när du redan är det? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vet du vad? Det tycker jag var en bra fråga, men svaret var enkelt. Därför att jag inte är det för att du är det Svaret är helt omvänt Tycker du ja ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ![]()
7 okt, 2012 12:49 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av MissFniss: Naw, tack ♥ Men du hade lite fel för du är bästigare än det går att vara, inte jag ♥ Nope, för det är DU ♥ Nej, det är faktiskt DU ♥ Nej, det är ju DU ♥ Always ♥ Nej, det är DU ♥♥♥ YOU ♥ No, no, no, YOU! ♥ Y.O.U ♥ Nejmen, gud, nu såg det ju ut som R.I.P YOU! ♥ och det gör inget om det ser ut R.I.P eftersom jag snart dör pga att du är för awesome ♥ Å, men jag börjar snart grina för att jag blir så rörd och för att du är awesomigast i världen ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Nej, hur kan jag vara awesomeigast i hela världen när du redan är det? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vet du vad? Det tycker jag var en bra fråga, men svaret var enkelt. Därför att jag inte är det för att du är det Svaret är helt omvänt Tycker du ja ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vet jag
7 okt, 2012 12:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen