Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Det är nu över ett år sedan jag för första gången tänkte "Hon är verkligen min bästa vän" and she is still my very best friend.. Alltså vad kommer jag göra ed mitt liv omjag förlorar henne? Someone tell mee
23 nov, 2016 19:50 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Det är nu över ett år sedan jag för första gången tänkte "Hon är verkligen min bästa vän" and she is still my very best friend.. Alltså vad kommer jag göra ed mitt liv omjag förlorar henne? Someone tell mee Gråt och gör ingenting
23 nov, 2016 20:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
23 nov, 2016 22:25 |
|
Emmi
Prefekt |
24 nov, 2016 21:01 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: YES! har för första gången lyckats att göra en sån här tangentbordstavla eller vad det ska kallas! (Det ska föreställa en Lyra!) ......__.......................__ .....(o \...................../ o) ..........\__________/ ........../...l l l l l l l...\ ........./....l l l l l l l....\ ......../.....l l l l l l l.....\ ........l.....l l l l l l l......l ........l.....l l l l l l l......l .........\....l l l l l l l..../ ..........\...l l l l l l l.../ ............\\\\\\l////// ................\\\l/// Och ful blrv den! Åh vad kul! Jag tyckte den blev jättefin! Men var det svårt att göra? ![]()
25 nov, 2016 22:59 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Nej inte särskilt. man fick bara tänka lite matematisk!Skrivet av GinnyHermionePotter: YES! har för första gången lyckats att göra en sån här tangentbordstavla eller vad det ska kallas! (Det ska föreställa en Lyra!) ......__.......................__ .....(o \...................../ o) ..........\__________/ ........../...l l l l l l l...\ ........./....l l l l l l l....\ ......../.....l l l l l l l.....\ ........l.....l l l l l l l......l ........l.....l l l l l l l......l .........\....l l l l l l l..../ ..........\...l l l l l l l.../ ............\\\\\\l////// ................\\\l/// Och ful blrv den! Åh vad kul! Jag tyckte den blev jättefin! Men var det svårt att göra? 25 nov, 2016 23:04 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Jessica Lawiise: Nej inte särskilt. man fick bara tänka lite matematisk! Skrivet av GinnyHermionePotter: YES! har för första gången lyckats att göra en sån här tangentbordstavla eller vad det ska kallas! (Det ska föreställa en Lyra!) ......__.......................__ .....(o \...................../ o) ..........\__________/ ........../...l l l l l l l...\ ........./....l l l l l l l....\ ......../.....l l l l l l l.....\ ........l.....l l l l l l l......l ........l.....l l l l l l l......l .........\....l l l l l l l..../ ..........\...l l l l l l l.../ ............\\\\\\l////// ................\\\l/// Och ful blrv den! Åh vad kul! Jag tyckte den blev jättefin! Men var det svårt att göra? Då måste du vara bra på det! Jag gjorde en för jättelängesen men kommer inte ihåg vad den föreställde. ![]()
25 nov, 2016 23:07 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
HEEJ! Om ni vill får ni väldigt gärna läsa min novell! Tryck här
26 nov, 2016 09:40 |
|
Borttagen
|
Jag vill gärna läsa den 26 nov, 2016 10:50 |
|
Emmi
Prefekt |
Glad lilla jul!
Och jag gjorde misstaget och insåg inte att det inte var en svensk tradition och nu orkar jag inte förklara vad det är, länk till beskrivning vad det handlar om finns HÄR, länken det är lite felaktigt men ungefär.
26 nov, 2016 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen