Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermioneemma
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av hermioneemma: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av hermioneemma: Någon som ska se fantastiska vidunder och vart man hittar de idag? Jag såg den igår Tyckte den va lite sådär... Eller asså Tyckte den va sjukt bra men tyckte den va lik många nya filmer Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! JAAA ASSÅ GUD SÅ SÖÖY ![]()
19 nov, 2016 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermioneemma: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av hermioneemma: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av hermioneemma: Någon som ska se fantastiska vidunder och vart man hittar de idag? Jag såg den igår Tyckte den va lite sådär... Eller asså Tyckte den va sjukt bra men tyckte den va lik många nya filmer Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! JAAA ASSÅ GUD SÅ SÖÖY DE VAR JÄTTEROLIGA OCH SÖTA!!! 19 nov, 2016 16:18 |
|
Borttagen
|
19 nov, 2016 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Hahahahahah Gråter....sände precis en uggla till mig själv! xD xD xD For ever a stone.... Skrivet av Kallamina: Hahahahahah Gråter....sände precis en uggla till mig själv! xD xD xD For ever a stone.... What!? Kan man!? Ja, jag provade men det funkar bara en gång xD 19 nov, 2016 17:54 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Jag är så glaaaad! Det är nämligen så att stadsbiblioteket där jag bor ska ha en HP-kväll för att ladda upp för filmen och jag ska dit med min bästis!!! JAG VILL OCKSÅ!!! Men vad kul önskar det kunde vara så i mitt bibliotek men jag ska ha HP kväll med en kompis från min klass Ja, det var jättekul! Det var i och för sig ganska många små, typ 8 år, men det är kul att se att så många yngre också gillar HP. Dessutom var en frågesportsduell (alla som ville ställde sig i ett led, de två första fick komma upp på en liten scen där de fick en fråga. Den fösta som svarade rätt fick ställa sig längst bak i ledet, den andra åkte ut. Så höll det på tills två var kvar. Det var såklart HP-frågor) och jag vann! Priset var en målarbok som jag redan har, men jag gav den till min kompis. Vad kul och mysig din kväll låter! Grattis kul att yngre gillar HP Min kväll var väldigt mysig vi kollade på tredje och femte filmen (HP såklart) och vi fick typ choklad och popcorn och läsk även om det var en torsdag xD Vad mysigt! Får jag fråga varför det blev just tredje och femte?
21 nov, 2016 07:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Jag är så glaaaad! Det är nämligen så att stadsbiblioteket där jag bor ska ha en HP-kväll för att ladda upp för filmen och jag ska dit med min bästis!!! JAG VILL OCKSÅ!!! Men vad kul önskar det kunde vara så i mitt bibliotek men jag ska ha HP kväll med en kompis från min klass Ja, det var jättekul! Det var i och för sig ganska många små, typ 8 år, men det är kul att se att så många yngre också gillar HP. Dessutom var en frågesportsduell (alla som ville ställde sig i ett led, de två första fick komma upp på en liten scen där de fick en fråga. Den fösta som svarade rätt fick ställa sig längst bak i ledet, den andra åkte ut. Så höll det på tills två var kvar. Det var såklart HP-frågor) och jag vann! Priset var en målarbok som jag redan har, men jag gav den till min kompis. Vad kul och mysig din kväll låter! Grattis kul att yngre gillar HP Min kväll var väldigt mysig vi kollade på tredje och femte filmen (HP såklart) och vi fick typ choklad och popcorn och läsk även om det var en torsdag xD Vad mysigt! Får jag fråga varför det blev just tredje och femte? Det var de vi gillade mest, min kompis valde den tredje och jag valde den femte 21 nov, 2016 07:30 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Hela klassen ska snart gå och äta glass. Förutom jag som ska sitta ensam i ett grupprum i en och en halv timme!!!
21 nov, 2016 09:33 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Hela klassen ska snart gå och äta glass. Förutom jag som ska sitta ensam i ett grupprum i en och en halv timme!!! Men stackars dig ![]()
21 nov, 2016 09:47 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Därför att de ska ha en förståelse för hur det är att vara jag.Skrivet av GinnyHermionePotter: Hela klassen ska snart gå och äta glass. Förutom jag som ska sitta ensam i ett grupprum i en och en halv timme!!! Men stackars dig 21 nov, 2016 09:52 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Missy The Timelady: Därför att de ska ha en förståelse för hur det är att vara jag. Skrivet av GinnyHermionePotter: Hela klassen ska snart gå och äta glass. Förutom jag som ska sitta ensam i ett grupprum i en och en halv timme!!! Men stackars dig ... Aja det är synd om dig ![]()
21 nov, 2016 10:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen