Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ellisen05
Elev |
Jag är käääär.....
Hehe, nejmen hejsan! Gu va jag e kär ♥♥♥♥♥ men hur mår ni då? Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 7 nov, 2016 19:27 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: WIEEEE Hur länge har du spelat? ;] Typ ett och ett halvt år haha xD Men min mobil gick sönder så behövde börja om på nytt... Innan hade jag nästan alla katterna och alla mementos förutom ett Dx Skrivet av ellisen05: Jag är käääär..... Hehe, nejmen hejsan! Gu va jag e kär ♥♥♥♥♥ men hur mår ni då? Yay!♥ Jag mår bra jag, hur mår du själv?
7 nov, 2016 20:36 |
|
Borttagen
|
Elsa Gryffindor: Nej, vad jobbigt!
Jag har spelat sen imorse, men jag har 11 katter och inga mementos xD 7 nov, 2016 20:53 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Vet någon bra svenska låtar? (Vi ska göra någon textanalys typ stil, stämmning... och sedan skriva en dikt i motsatt stämmning)
7 nov, 2016 20:57 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Elsa Gryffindor: Nej, vad jobbigt! Jag har spelat sen imorse, men jag har 11 katter och inga mementos xD Yay! (ja jag gillar att skriva "yay", det är ett bra uttryck) Skrivet av bottleofelixfelicis: Vet någon bra svenska låtar? (Vi ska göra någon textanalys typ stil, stämmning... och sedan skriva en dikt i motsatt stämmning) Från och med du - Oskar Linnros
7 nov, 2016 22:34 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
OK, en sååå sjukt pinsam sak hände idag på NO-lektionen.
Spoiler: Tryck här för att visa! Förresten!!! Gissa vem som ska vara Lucia på den stora Luciakonserten???? JAAAG!!! Min körledare säger att jag ska ha ett svårare solo än vad Lucian brukar ha!!! Jag är såååå glad!!!!! 10 nov, 2016 18:44 |
|
Lollo16
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: OK, en sååå sjukt pinsam sak hände idag på NO-lektionen. Spoiler: Tryck här för att visa! Förresten!!! Gissa vem som ska vara Lucia på den stora Luciakonserten???? JAAAG!!! Min körledare säger att jag ska ha ett svårare solo än vad Lucian brukar ha!!! Jag är såååå glad!!!!! Hahahaha!!!!! Grattis! ![]()
11 nov, 2016 14:24 |
|
Jullan bullan
Elev |
Vill någon rolla Percy Jackson med mig???
Teen Wolf<3<3 12 nov, 2016 14:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jullan bullan: Vill någon rolla Percy Jackson med mig??? JAAAAAG!!! 12 nov, 2016 16:07 |
|
Borttagen
|
Någon som vill rolla fantasy med mig??
12 nov, 2016 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen