Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥ Jaa och veckans fråga!! Alltså nostalgin ♥ Och tårta! Önskar nästan att klubben va mindre, som den va i början (no offence till alla nya medlemmar, det är jättekul att ha er här!) About the DKK-chatt, just to be clear, menade ni chattrumssaken vi hade eller gruppchatten på kik (vi har ju haft båda och båda är ju chatter, såå vilken menade ni? x)) Jag menade chattrums saken. Jag visste inte att ni hade det på kik också? ![]()
7 nov, 2016 07:51 |
|
fearless
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥ Jaa och veckans fråga!! Alltså nostalgin ♥ Och tårta! Önskar nästan att klubben va mindre, som den va i början (no offence till alla nya medlemmar, det är jättekul att ha er här!) About the DKK-chatt, just to be clear, menade ni chattrumssaken vi hade eller gruppchatten på kik (vi har ju haft båda och båda är ju chatter, såå vilken menade ni? x)) Jag menade chattrums saken. Jag visste inte att ni hade det på kik också? Jag tänkte också på chattrumssaken Och ibland saknar jag också the good old times här på mugglis
7 nov, 2016 08:09 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥ Jaa och veckans fråga!! Alltså nostalgin ♥ Och tårta! Önskar nästan att klubben va mindre, som den va i början (no offence till alla nya medlemmar, det är jättekul att ha er här!) About the DKK-chatt, just to be clear, menade ni chattrumssaken vi hade eller gruppchatten på kik (vi har ju haft båda och båda är ju chatter, såå vilken menade ni? x)) Jag menade chattrums saken. Jag visste inte att ni hade det på kik också? Jag tänkte också på chattrumssaken Och ibland saknar jag också the good old times här på mugglis Okej, gissade det x) Kan försöka starta upp en ny!
7 nov, 2016 11:05 |
|
fearless
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥ Jaa och veckans fråga!! Alltså nostalgin ♥ Och tårta! Önskar nästan att klubben va mindre, som den va i början (no offence till alla nya medlemmar, det är jättekul att ha er här!) About the DKK-chatt, just to be clear, menade ni chattrumssaken vi hade eller gruppchatten på kik (vi har ju haft båda och båda är ju chatter, såå vilken menade ni? x)) Jag menade chattrums saken. Jag visste inte att ni hade det på kik också? Jag tänkte också på chattrumssaken Och ibland saknar jag också the good old times här på mugglis Okej, gissade det x) Kan försöka starta upp en ny! Yayyyyy!
7 nov, 2016 11:05 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av fearless: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥ Jaa och veckans fråga!! Alltså nostalgin ♥ Och tårta! Önskar nästan att klubben va mindre, som den va i början (no offence till alla nya medlemmar, det är jättekul att ha er här!) About the DKK-chatt, just to be clear, menade ni chattrumssaken vi hade eller gruppchatten på kik (vi har ju haft båda och båda är ju chatter, såå vilken menade ni? x)) Jag menade chattrums saken. Jag visste inte att ni hade det på kik också? Jag tänkte också på chattrumssaken Och ibland saknar jag också the good old times här på mugglis Okej, gissade det x) Kan försöka starta upp en ny! Yayyyyy! Jaaaa ![]()
7 nov, 2016 11:07 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥ Jaa och veckans fråga!! Alltså nostalgin ♥ Och tårta! Önskar nästan att klubben va mindre, som den va i början (no offence till alla nya medlemmar, det är jättekul att ha er här!) About the DKK-chatt, just to be clear, menade ni chattrumssaken vi hade eller gruppchatten på kik (vi har ju haft båda och båda är ju chatter, såå vilken menade ni? x)) Jag menade chattrums saken. Jag visste inte att ni hade det på kik också? Jag tänkte också på chattrumssaken Och ibland saknar jag också the good old times här på mugglis Okej, gissade det x) Kan försöka starta upp en ny! Yayyyyy! Jaaaa http://us20.chatzy.com/18798369404509#0 <--länk till chattrum! (hoppas det funkar) Lösenordet är 12345 xD
7 nov, 2016 11:09 |
|
Missy The Timelady
Elev |
'Den dära filmen då hon tappar skon'
'Den dära med grodan' Så kan det gå då man ska komma ihåg namn på disney filmer xD ![]()
7 nov, 2016 11:13 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: 'Den dära filmen då hon tappar skon' 'Den dära med grodan' Så kan det gå då man ska komma ihåg namn på disney filmer xD Bra jobbat xD
7 nov, 2016 11:18 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Missy The Timelady: 'Den dära filmen då hon tappar skon' 'Den dära med grodan' Så kan det gå då man ska komma ihåg namn på disney filmer xD Bra jobbat xD Jag vet xD ![]()
7 nov, 2016 11:28 |
|
Borttagen
|
Spelar någon Neko Atsume?
7 nov, 2016 15:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen