Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fearless
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit!
6 nov, 2016 18:46 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! ![]()
6 nov, 2016 18:49 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul!
6 nov, 2016 19:15 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! ![]()
6 nov, 2016 19:21 |
|
fearless
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa!
6 nov, 2016 19:26 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ 6 nov, 2016 19:57 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥
6 nov, 2016 20:14 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥ Jaa och veckans fråga!!
6 nov, 2016 21:21 |
|
fearless
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥ Jaa och veckans fråga!! Alltså nostalgin ♥ Och tårta!
6 nov, 2016 21:30 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Ellaravenclaw: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av fearless: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Ååååh jag kommer ihåg Kommer ihåg i typ 2012/2014 när man visste vilka alla på mugglis var, men nu så är det typ en massa nya hela tiden och jag håller inte riktigt koll längre xD Men det är sjukt kul att nya potterheads hittar hit! Ja det var så roligt! Absolut! Och att Harry Potter alltid fortsätter att vara en stor fandom är så bra! Om ni vill kan vi ju alltid starta upp chatten igen, det skulle va kul! Jaa! Jaaaaaaaa! Guud, kommer ni ihåg när alla skrev sina smeknamn och vi gjorde ordlistan?? ♥♥ Ja, och när vi bara va typ 15-20 pers och alla bara skrev här heeeeela tiden. Typ 20 sidor på en dag ♥♥ Jaa och veckans fråga!! Alltså nostalgin ♥ Och tårta! Önskar nästan att klubben va mindre, som den va i början (no offence till alla nya medlemmar, det är jättekul att ha er här!) About the DKK-chatt, just to be clear, menade ni chattrumssaken vi hade eller gruppchatten på kik (vi har ju haft båda och båda är ju chatter, såå vilken menade ni? x))
6 nov, 2016 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen