Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
6 nov, 2016 17:58 |
|
OzzyStar2
Elev |
I remembah!! killers and renegades, liars and thieves... there are tales to be told! 6 nov, 2016 18:03 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. ![]()
6 nov, 2016 18:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
6 nov, 2016 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: HEMMA I SVERIGE IGEN!!!!!! VÄLKOMMEN TILLBAKS!!! 6 nov, 2016 18:11 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack! Men det känns konstigt att sitta framför en dator igen efter två veckor med mobil-mugglande!Skrivet av GinnyHermionePotter: HEMMA I SVERIGE IGEN!!!!!! VÄLKOMMEN TILLBAKS!!! 6 nov, 2016 18:13 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
6 nov, 2016 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Tack! Men det känns konstigt att sitta framför en dator igen efter två veckor med mobil-mugglande! Skrivet av GinnyHermionePotter: HEMMA I SVERIGE IGEN!!!!!! VÄLKOMMEN TILLBAKS!!! SKulle också känna mig så för man börjar bli van med mobilen 6 nov, 2016 18:16 |
|
OzzyStar2
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Vet, saknar det lite killers and renegades, liars and thieves... there are tales to be told! 6 nov, 2016 18:21 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av OzzyStar2: Skrivet av Jessica Lawiise: Det var jättekul när vi hade en aktiv chatt. Och klubben var väldigt aktiv och det var jättekul för alla kände varandra. Vet, saknar det lite Jag också!♥ Saknar Elsa Gryffindor, EllaRavenclaw och de andra!♥ Även om de fortfarande loggar in så är det inte på samma sett..... Samtidigt är det kuö att det finns massa anda nya klubbingar! ![]()
6 nov, 2016 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen