Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av OzzyStar2: Skrivet av bottleofelixfelicis: Alltså jag årkar inte mera med vinter. Den senaste veckan har det varit -10°C och bara snöat. Det är ju sånt väder man VILL ha nu ett tag!! Men inte i NOVEMBER
6 nov, 2016 13:15 |
|
OzzyStar2
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av OzzyStar2: Skrivet av bottleofelixfelicis: Alltså jag årkar inte mera med vinter. Den senaste veckan har det varit -10°C och bara snöat. Det är ju sånt väder man VILL ha nu ett tag!! Men inte i NOVEMBER Men om det snöar i tre veckor i november så kommer det antagligen hålla i sig genom december och januari, och då blir det en lång vinter, och det vill man ju ha!!!! killers and renegades, liars and thieves... there are tales to be told! 6 nov, 2016 13:23 |
|
Borttagen
|
Hej klubbingar! I'm baack!xd
6 nov, 2016 15:39 |
|
Borttagen
|
6 nov, 2016 17:36 |
|
Jullan bullan
Elev |
får jag vara med?
Teen Wolf<3<3 6 nov, 2016 17:37 |
|
Borttagen
|
6 nov, 2016 17:38 |
|
Arivle
Elev |
6 nov, 2016 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Om det syftar på USA's politik så skulle jag nog hellre se Voldemort som Trump... Sure, men jag tänker mig forfarande att det är rätt accurate haha 6 nov, 2016 17:51 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Om det syftar på USA's politik så skulle jag nog hellre se Voldemort som Trump... Sure, men jag tänker mig forfarande att det är rätt accurate haha Jo, faktiskt xD haha
6 nov, 2016 17:53 |
|
Borttagen
|
6 nov, 2016 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen