Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan inte komma på något just nu...
14 jun, 2012 18:38 |
|
Hermia
Elev |
När man blir sur för att man skriver in rollfigurer i i wikipedias sökruta och Rederiet, Andra Avenyn, Desperate Housewiwes, Myst, Stargate och Twilight kommer upp som förslag före Harry Potter
Once a MADling, always a MADling 15 jun, 2012 08:08 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Ginny02: När man blir Att du också hade skolavslutning.... (Jag menar vi går ju på samma skola så det är ju inte så konstigt XD) Jag vet När man blir ut freakad när man får reda på att hon som spelar Bellatrix har spelat nån som heter Abott i efternamn, och samma sak när man får reda på att Snape och Trelawney har spelat gifta! När man spetsar öronen så noga man kan så fort HP nämns. När man läser Howards som Hogwarts! "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 15 jun, 2012 09:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mican00: Alla har ju touch-mobil.... Alla har ju inte alls det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 09:15 |
|
Ginny02
Elev |
När man tänker på Fudge när man läser Oswald nånstans (Cornelius Oswald Fudge)
När rättstavningsprogramsakemojen föreslår Bellatrix. När man tänker på Susan Bones elr Lily Evans så fort man hör något utav namnen (både för och efternamn) När man blir ipjhfewriouoiåjfeiu chockad när man får reda på att Bellatrix har spelat en Mrs. Potter i en film. "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 15 jun, 2012 09:45 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av mican00: Alla har ju touch-mobil.... Alla har ju inte alls det? Nej, men du förstår vad jag menar. Jättemånga säger "Jag är inne på mugglis med mobilen" och andra liknande saker. Det var det jag syftade på. ![]()
15 jun, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Jag märkte det (EN av de 100000 gångerna) när jag och min Harry Potter tokiga mormor (XD) hade haft Harry Potter maraton och efter sista filmen gick hon och handlade. Jag gick på toa men glömde tända och då kändes det verkligen som om Voldemort skulle komma in och "Avada Kedavra" mig! Haha
15 jun, 2012 13:32 |
|
MysanMuffin
Elev |
Att man blir irriterad på skolavslutningen för att vi inte har elevhem som kan vinna elevhemspokalen...
"Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 15 jun, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Jag blandar in SUPER MYCKET HP i mina meningar.
15 jun, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
När man sitter och nynnar på Hedwigs theme så mycket på lektionerna att ens lärare blir förbannad
15 jun, 2012 18:25 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen