@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vem som än sa det är omogen och inget alls att säga. Bra att du inte tar åt dig ♥ ska jag ta med mig ett maffiagäng, komma till din skola och snacka lite klokhet i idioten?superman, blev just kallad horjävel xD 9 nov, 2011 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: Vem som än sa det är omogen och inget alls att säga. Bra att du inte tar åt dig ♥ ska jag ta med mig ett maffiagäng, komma till din skola och snacka lite klokhet i idioten? superman, blev just kallad horjävel xD Man, chill out. Det var inte ens i min skola xD 9 nov, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
Jag har skrivit ett schema över hela eftermiddagen för att få allt som jag vill ha gjort, gjort. Hittills har det lyckats.
9 nov, 2011 16:52 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: childhoodlight Nej precis. Men det är ju fortfarande något kränkade och en dårlig sak att bli kallad. Men jag tar inte åt mig. Tycker nog att det var mer svagt av personen att säga så Ja, det är det ju, det kan jag inte neka till, men jag tror det är mer tomma ord som används för att personen i fråga inte hade något att säga. Men om du vet att personen är svag genom att säga sådär, är det väl ändå ingenting att fråga om du ska ta åt dig eller ej? ^^
9 nov, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Jag och Dobby, a free elf är typ klara med vår gemensamma uppsats och jag är iaf väldigt nöjd med den!
9 nov, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: childhoodlight Nej precis. Men det är ju fortfarande något kränkade och en dårlig sak att bli kallad. Men jag tar inte åt mig. Tycker nog att det var mer svagt av personen att säga så Ja, det är det ju, det kan jag inte neka till, men jag tror det är mer tomma ord som används för att personen i fråga inte hade något att säga. Men om du vet att personen är svag genom att säga sådär, är det väl ändå ingenting att fråga om du ska ta åt dig eller ej? ^^ Damn it woman, why are you good with words?! xD Nej självklart. Men men.. Ämnet kanske gjorde något bra i världen och fick någon att inte ta åt sig? 9 nov, 2011 16:56 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag får läsa igenom? Jag och Dobby, a free elf är typ klara med vår gemensamma uppsats och jag är iaf väldigt nöjd med den! ![]()
9 nov, 2011 16:58 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: childhoodlight Nej precis. Men det är ju fortfarande något kränkade och en dårlig sak att bli kallad. Men jag tar inte åt mig. Tycker nog att det var mer svagt av personen att säga så Ja, det är det ju, det kan jag inte neka till, men jag tror det är mer tomma ord som används för att personen i fråga inte hade något att säga. Men om du vet att personen är svag genom att säga sådär, är det väl ändå ingenting att fråga om du ska ta åt dig eller ej? ^^ Damn it woman, why are you good with words?! xD Nej självklart. Men men.. Ämnet kanske gjorde något bra i världen och fick någon att inte ta åt sig? Wow, haha det kom som en överraskning! :o Tack! Åh, jo, ja det har du rätt i, verkligen! Men bra att du inte tar åt dig i vilket fall som helst.
9 nov, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: SURE, men den behöver finslipas lite Skrivet av Borttagen: jag får läsa igenom? Jag och Dobby, a free elf är typ klara med vår gemensamma uppsats och jag är iaf väldigt nöjd med den! 9 nov, 2011 17:01 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är ju det jag kan hjälpa till med Skrivet av GinnyOlivia: SURE, men den behöver finslipas lite Skrivet av Borttagen: jag får läsa igenom? Jag och Dobby, a free elf är typ klara med vår gemensamma uppsats och jag är iaf väldigt nöjd med den! ![]()
9 nov, 2011 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen