Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
det är jk som målat den
15 jun, 2012 09:14 |
|
Hermione626
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J.k: pennor? söta^^ Specielt zetsu.. tycker inte så mycket om lee(i serien alltså, din bild var fin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() större bild Skrivet av Borttagen: Daww! SÖTT :3Skrivet av J.k: pennor? söta^^ Specielt zetsu.. tycker inte så mycket om lee(i serien alltså, din bild var fin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() större bild ![]() It's all Sting's fault
15 jun, 2012 09:20 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är jk som målat den Jaha draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 15 jun, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Jag älskar att rita! Det är ett av de bästa saker jag vet. Jag ska nog testa rita nån Harry potter karaktär och jag vet inte vem ännu men ska nog försöka rita ginny eller Luna för dom verkar ganska lätta att rita.
15 jun, 2012 16:17 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar att rita! Det är ett av de bästa saker jag vet. Jag ska nog testa rita nån Harry potter karaktär och jag vet inte vem ännu men ska nog försöka rita ginny eller Luna för dom verkar ganska lätta att rita. Lägg upp bild här ifall du gör det ![]()
15 jun, 2012 21:09 |
|
Lollo Potter
Elev |
Jag är duktig på att måla djur men är usel på att måla mäniskor. Jag har målat 3 tavlor på canvas och tycker att det är jätte kul!
Divergent, Harry Potter, Lotr/hobbit, pretty little liars and The hungergames 4evah!!!! 16 jun, 2012 08:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione626: ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av J.k: pennor? söta^^ Specielt zetsu.. tycker inte så mycket om lee(i serien alltså, din bild var fin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() större bild Skrivet av Borttagen: Daww! SÖTT :3 Skrivet av J.k: pennor? söta^^ Specielt zetsu.. tycker inte så mycket om lee(i serien alltså, din bild var fin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() större bild 16 jun, 2012 13:30 |
|
TacosPanda
Elev |
16 jun, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
mysig
16 jun, 2012 14:55 |
|
TacosPanda
Elev |
16 jun, 2012 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen