Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
kelly!''ropade jag och kramade om henne
26 aug, 2013 17:08
|
|
Borttagen
|
" Mas, vad gör du här?!" Sa jag förvånat
26 aug, 2013 17:10
|
|
Borttagen
|
jag var så orolig! vad tog sån tid?
26 aug, 2013 17:11
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 17:11
|
|
Borttagen
|
ja!'' sa jag, jag såg på kelly att hon hade haft sex med någon, förutom mig ''KELLY!'' skrek jag
26 aug, 2013 17:14
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 17:15
|
|
Borttagen
|
(han såg det bara, fortsätt nu)
26 aug, 2013 17:16
|
|
Borttagen
|
( Men AH, vi skulle hålla oss inom rimliga gränser, du måste kunna förklara allt du skriver )
26 aug, 2013 17:18
|
|
Borttagen
|
(han såg det på hennes min och han märkte det när hon svarade så snabbt)
26 aug, 2013 17:22
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 17:26
|
Du får inte svara på den här tråden.