Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Du är här för att du svimmade. Och jag behöver berätta en sak." sa Dumbledore.
1 dec, 2013 15:28 |
|
Borttagen
|
Ron har nog rätt om slytherinare.
1 dec, 2013 15:30 |
|
Borttagen
|
"Vad för något?"
1 dec, 2013 15:30 |
|
Borttagen
|
Trolldomskonsthistorieläxan är såååå tråkig.
1 dec, 2013 15:32 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går till gryffindors uppehållsrum med Draco.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 16:56 |
|
Borttagen
|
"Kan du inte spioner på See igen?"
"Nej Dumbledore!" sa jag och gick. 1 dec, 2013 18:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag säger lösenordet som jag hört innan lovets början
jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Jag gick till uppehållsrummet.
1 dec, 2013 19:05 |
|
Queen Boo
Elev |
Porträttet öppnas
jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
Jag såg See där. "Mår du bättre See?"
2 dec, 2013 14:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen