Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag blir störd påååå *trumvirvel* Spoiler: Tryck här för att visa! Det är hemskt.. men man lär sig ignorera det efter ett tag. 3 okt, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Hoppas jag lär mig det... fort.Skrivet av Borttagen: Jag blir störd påååå *trumvirvel* Spoiler: Tryck här för att visa! Det är hemskt.. men man lär sig ignorera det efter ett tag. 3 okt, 2012 16:44 |
|
APELSiiN
Elev |
3 okt, 2012 16:47 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Okej. Normalt att Don't Speak spelas på radion (i originalversion) och jag sitter med tårar i ögonen?... Har ju inte ens sett låten i avsnitten än och gråter ändå... Samma hääär! I'm gonna diiiiiiiiiiiie, and die hard! Jag kunde inte riktigt låta bli att skratta åt mig själv när jag fick tårar i ögonen när det hände. Liksom, vad skulle jag säga om någon kom in på mitt rum då? hah. har ju inte ens en egen radio, utan hörde det på någon annans. Har sagt till alla att de INTE ska säga något till mig på fredag då jag med säkerhet kommer koppla allt till Glee och börja storböla. Samt att de INTE ska kommentera mina röda ögon
3 okt, 2012 16:58 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Okej. Normalt att Don't Speak spelas på radion (i originalversion) och jag sitter med tårar i ögonen?... Har ju inte ens sett låten i avsnitten än och gråter ändå... Samma hääär! I'm gonna diiiiiiiiiiiie, and die hard! Jag kunde inte riktigt låta bli att skratta åt mig själv när jag fick tårar i ögonen när det hände. Liksom, vad skulle jag säga om någon kom in på mitt rum då? hah. har ju inte ens en egen radio, utan hörde det på någon annans. Har sagt till alla att de INTE ska säga något till mig på fredag då jag med säkerhet kommer koppla allt till Glee och börja storböla. Samt att de INTE ska kommentera mina röda ögon Kan man inte säga att man skurit lök då? haha. >.< alltid en bra ursäkt!
3 okt, 2012 17:02 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Okej. Normalt att Don't Speak spelas på radion (i originalversion) och jag sitter med tårar i ögonen?... Har ju inte ens sett låten i avsnitten än och gråter ändå... Samma hääär! I'm gonna diiiiiiiiiiiie, and die hard! Jag kunde inte riktigt låta bli att skratta åt mig själv när jag fick tårar i ögonen när det hände. Liksom, vad skulle jag säga om någon kom in på mitt rum då? hah. har ju inte ens en egen radio, utan hörde det på någon annans. Har sagt till alla att de INTE ska säga något till mig på fredag då jag med säkerhet kommer koppla allt till Glee och börja storböla. Samt att de INTE ska kommentera mina röda ögon Kan man inte säga att man skurit lök då? haha. >.< alltid en bra ursäkt! Hela dan XD Nej men... ja.. det löser sig
3 okt, 2012 17:04 |
|
APELSiiN
Elev |
Quotes från 4x04... Spoiler: Tryck här för att visa! och spoilers från Twitter Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! oo en till spoiler Spoiler: Tryck här för att visa! och SPOILER ATTACK NU ASSÅ. Spoiler: Tryck här för att visa! NOOOOOO Spoiler: Tryck här för att visa! |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Fattar inte hur jag orkat vänta....... Fattar inte hur jag kommer orka vänta 4 veckor till 4x05 ÅHHH nej bara tanken gör mig illamående. Men jag ska se 4x01 på tv11 idag, haha När går det? Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
3 okt, 2012 19:05 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Vipratten: Skrivet av APELSiiN: Fattar inte hur jag orkat vänta....... Fattar inte hur jag kommer orka vänta 4 veckor till 4x05 ÅHHH nej bara tanken gör mig illamående. Men jag ska se 4x01 på tv11 idag, haha När går det? 20.00 ![]()
3 okt, 2012 19:08 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Vipratten: Skrivet av APELSiiN: Fattar inte hur jag orkat vänta....... Fattar inte hur jag kommer orka vänta 4 veckor till 4x05 ÅHHH nej bara tanken gör mig illamående. Men jag ska se 4x01 på tv11 idag, haha När går det? 20.00 Danke Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
3 okt, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen