The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Consectetuer
Elev |
Tralalalalalala Athena barn yay c:
4 jan, 2013 15:23 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Consectetuer: Hello, sister!
Skrivet av DarkBells: De är jättelika! Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av DarkBells: Yup, de^^ Skrivet av Ginny!!!!: Gillar du Travis, Connor och Percy? Travis och Connor? de roliga hermes tvillingarna? ja. Then you'll love Leo Haha, yeah! ♥ bara jag som tycker travis och conner är lika fred och george? :p Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
4 jan, 2013 15:23 |
|
DarkBells
Elev |
4 jan, 2013 15:25
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 4 kl. 15:26
|
|
Consectetuer
Elev |
Men hej syrran c: *omg jag har så många syskon wow* 4 jan, 2013 15:25 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Consectetuer: Many brotha's and sista's
Bara jag som helt plötsligt ibland vill sätta mig i ett hörn och gråta pga olika grejer från PJO/HoO? Do I need help? ![]()
4 jan, 2013 15:30 |
|
Consectetuer
Elev |
Ginny!!!! Det är fullt normalt. Jag vill också göra det (med en massa olika fandoms) ibland. Och vad jag vet så behöver jag inte hjälp
4 jan, 2013 16:00 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Om du säger det så... X'DGinny!!!! Det är fullt normalt. Jag vill också göra det (med en massa olika fandoms) ibland. Och vad jag vet så behöver jag inte hjälp ![]()
4 jan, 2013 16:01 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Consectetuer: Om du säger det så... X'D Ginny!!!! Det är fullt normalt. Jag vill också göra det (med en massa olika fandoms) ibland. Och vad jag vet så behöver jag inte hjälp TUMBLR ANSER DET FULLKOMLIGT NORMALT 4 jan, 2013 18:01 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Consectetuer: ISÅFALL ÄR DET SANT. TUMBLR ÄR VISARE ÄN DUMBLEDORE. Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Consectetuer: Om du säger det så... X'D Ginny!!!! Det är fullt normalt. Jag vill också göra det (med en massa olika fandoms) ibland. Och vad jag vet så behöver jag inte hjälp TUMBLR ANSER DET FULLKOMLIGT NORMALT ![]()
4 jan, 2013 18:02 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Consectetuer: ISÅFALL ÄR DET SANT. TUMBLR ÄR VISARE ÄN DUMBLEDORE. Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Consectetuer: Om du säger det så... X'D Ginny!!!! Det är fullt normalt. Jag vill också göra det (med en massa olika fandoms) ibland. Och vad jag vet så behöver jag inte hjälp TUMBLR ANSER DET FULLKOMLIGT NORMALT SÅKLART DE ÄR. Dumbledore är på andra plats 4 jan, 2013 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen