Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
10 feb, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
UPP MED DIG HARRY!!!!!!!!!
10 feb, 2012 21:34 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Vad har du för klass? Typ min eller? Jag trodde den var ensam i sitt slag, så galna som vi är... Fail: Hermione la handuken på Harry, fick tillbaka den, och sedan var den på Harry igen. 10 feb, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Vad har du för klass? Typ min eller? Jag trodde den var ensam i sitt slag, så galna som vi är... OMG, har exakt samma kansla! 10 feb, 2012 21:35 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 feb, 2012 21:35 |
|
scarhead
Lärare |
där var failet med att Hermione lade sin handduk på Harry, nästa scen har hon på sig den xd
tycker alltid hon låter fransk när Hermione säger ''grindylogger''.. 10 feb, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Barty Croch =
10 feb, 2012 21:36 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av scarhead: där var failet med att Hermione lade sin handduk på Harry, nästa scen har hon på sig den xd tycker alltid hon låter fransk när Hermione säger ''grindylogger''.. Handduken är såååå fail. men det med grindyloggen tror jag hon citerar vad Fleur sa, så det ska låta som när hon sa det. 10 feb, 2012 21:37 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: vi är högljudda, jobbiga, awesome och har sån humor så det inte är sant Skrivet av Luna.Lovegood: Vad har du för klass? Typ min eller? Jag trodde den var ensam i sitt slag, så galna som vi är... OMG, har exakt samma kansla! 10 feb, 2012 21:37 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 feb, 2012 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen