Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lollo16
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Vad kul! Hur länge är du där? (Jag åker dit typ nästa helg så det hade varit kul om vi var där samtidigt! xD) Vi åker hem nästnästa onsdag, vi ska bo i puerto rico eller något sånt. ![]()
30 okt, 2016 18:29 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Kollar på Rodeo med familjen. Det är skittråkigt. Cowboys och djur skadar sig. Men barnen som är fem år gör Rodeo på får och de är sååå söta!
30 okt, 2016 21:24 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Lollo16: Skrivet av illusionofcool: Vad kul! Hur länge är du där? (Jag åker dit typ nästa helg så det hade varit kul om vi var där samtidigt! xD) Vi åker hem nästnästa onsdag, vi ska bo i puerto rico eller något sånt. Aha, vi ska också bo i närheten där, men typ mycket närmare Maspalomas (tror jag) xD "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 30 okt, 2016 23:54 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av OzzyStar2: Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Hallonsylt: Btw, imorgon så ska vi köra mänskligt Fia med knuff (utan knuff x() i skolan, ÖNSKA 8A LYCKA TILL!! Är du också 8A?! Var det förra året High five? Jag är 8B... Dx Lycka till Hanna^^ *Går tillbaka i tiden med min awesomiga tidsmaskin och smäller till dig* Det är faktiskt "Den store Hannakin"! *Åker tillbaka till nutid och lämnar dig kvar där, förvirrad.* 31 okt, 2016 15:40 |
|
hermioneemma
Elev |
31 okt, 2016 15:41 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av hermioneemma: någon som vill duellera? me? 31 okt, 2016 15:41 |
|
hermioneemma
Elev |
31 okt, 2016 15:42 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: OMG JAG SKA GÅ OCH SE FRICKING DAN OCH PHIL OM 39 DAGAR JAG KOMMER DÖ AV LYCKA!!!! (btw, hej! I'm back! Kinda, inte riktigt, men ändå) + yay det är höstlov! OMG VAD KUUL JAG KANSKE OXÅ FÅR GÅ MEN MEST TROLIGT INTE FÖR JAG BOR I GÖTEBORG YAAAY Nooo! HOPPAS DU KAN GÅ!! (om det finns biljetter kvar alltså) Jag får inte gå > Men hälsa de från mig! ;] Självklart ;3
1 nov, 2016 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elsa Gryffindor: OMG JAG SKA GÅ OCH SE FRICKING DAN OCH PHIL OM 39 DAGAR JAG KOMMER DÖ AV LYCKA!!!! (btw, hej! I'm back! Kinda, inte riktigt, men ändå) + yay det är höstlov! OMG VAD KUUL JAG KANSKE OXÅ FÅR GÅ MEN MEST TROLIGT INTE FÖR JAG BOR I GÖTEBORG YAAAY Nooo! HOPPAS DU KAN GÅ!! (om det finns biljetter kvar alltså) Jag får inte gå > Men hälsa de från mig! ;] Självklart ;3 ;] 2 nov, 2016 11:18 |
|
Hayato
Elev |
2 nov, 2016 11:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen