Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Min hund smet precis och sprang 2 kilometer bort... Vi lyckades dock fånga honom... Tur! Men jag tror den blev lite smutsig Nope inte alls faktiskt... Din hund måste vara väldigt ren och hyfsad Nej, han är jätteouppfostrad och grisig.... När han stack så bara sprang han... Jag tror aldrig han stannade för att göra något hyss...
29 okt, 2016 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Min hund smet precis och sprang 2 kilometer bort... Vi lyckades dock fånga honom... Tur! Men jag tror den blev lite smutsig Nope inte alls faktiskt... Din hund måste vara väldigt ren och hyfsad Nej, han är jätteouppfostrad och grisig.... När han stack så bara sprang han... Jag tror aldrig han stannade för att göra något hyss... DU måste ha varit glad över att din hund var ren. 29 okt, 2016 18:07 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Min hund smet precis och sprang 2 kilometer bort... Vi lyckades dock fånga honom... Tur! Men jag tror den blev lite smutsig Nope inte alls faktiskt... Din hund måste vara väldigt ren och hyfsad Nej, han är jätteouppfostrad och grisig.... När han stack så bara sprang han... Jag tror aldrig han stannade för att göra något hyss... DU måste ha varit glad över att din hund var ren. Jo...det var jag väl.... Eller va? Hahah xD
29 okt, 2016 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Min hund smet precis och sprang 2 kilometer bort... Vi lyckades dock fånga honom... Tur! Men jag tror den blev lite smutsig Nope inte alls faktiskt... Din hund måste vara väldigt ren och hyfsad Nej, han är jätteouppfostrad och grisig.... När han stack så bara sprang han... Jag tror aldrig han stannade för att göra något hyss... DU måste ha varit glad över att din hund var ren. Jo...det var jag väl.... Eller va? Hahah xD Om din hund brukar vara grisig så måste du vara glad över att den inte blev smutisg 29 okt, 2016 18:09 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Min hund smet precis och sprang 2 kilometer bort... Vi lyckades dock fånga honom... Tur! Men jag tror den blev lite smutsig Nope inte alls faktiskt... Din hund måste vara väldigt ren och hyfsad Nej, han är jätteouppfostrad och grisig.... När han stack så bara sprang han... Jag tror aldrig han stannade för att göra något hyss... DU måste ha varit glad över att din hund var ren. Jo...det var jag väl.... Eller va? Hahah xD Om din hund brukar vara grisig så måste du vara glad över att den inte blev smutisg Well... Jo hahahah xD
29 okt, 2016 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Min hund smet precis och sprang 2 kilometer bort... Vi lyckades dock fånga honom... Tur! Men jag tror den blev lite smutsig Nope inte alls faktiskt... Din hund måste vara väldigt ren och hyfsad Nej, han är jätteouppfostrad och grisig.... När han stack så bara sprang han... Jag tror aldrig han stannade för att göra något hyss... DU måste ha varit glad över att din hund var ren. Jo...det var jag väl.... Eller va? Hahah xD Om din hund brukar vara grisig så måste du vara glad över att den inte blev smutisg Well... Jo hahahah xD Tänkte väl xD 29 okt, 2016 18:10 |
|
Kallamina
Elev |
29 okt, 2016 18:50 |
|
Borttagen
|
Jäpp det är du och trollen gillar inte mig jag hittar nästan inga nu... 29 okt, 2016 18:50 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jäpp det är du och trollen gillar inte mig jag hittar nästan inga nu... Hahahahah xD skadeglädje...xD Nej skoja, det går säkert bättre snart...
29 okt, 2016 18:51 |
|
Borttagen
|
#cirka 5 4ever 29 okt, 2016 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen