Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Haha, jag hittade tre troll på samma ställe (alltså precis på varandra)! Var bara att klubba ner! Jag gick från 95:e till 63:e plats! GRATTIS!!! TACK! Men jag inser nu att jag inte kan mäta mig med dig vad gäller troll...:-) Du har fortfarande en vecka på dig att komma före mig ska du veta Ja, nu får du se upp! Ja det får jag jag har många som är bakom mig som vill komma före mig och jag hittade nu ett troll här xD Grrrrr.... Den va min! xD Hahha, men nu tog jag den Morr... Jaja, jag ligger ju ändå före dig så bjuder väl på den då hahahah xD Vi får väl se Hahah 45 troll emellan oss... Det tar låååång tid hahahahah xD Jag var över 45 troll före dig men du kom ikapp mig, så allt är inte omöjligt 29 okt, 2016 17:29 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Haha, jag hittade tre troll på samma ställe (alltså precis på varandra)! Var bara att klubba ner! Jag gick från 95:e till 63:e plats! GRATTIS!!! TACK! Men jag inser nu att jag inte kan mäta mig med dig vad gäller troll...:-) Du har fortfarande en vecka på dig att komma före mig ska du veta Ja, nu får du se upp! Ja det får jag jag har många som är bakom mig som vill komma före mig och jag hittade nu ett troll här xD Grrrrr.... Den va min! xD Hahha, men nu tog jag den Morr... Jaja, jag ligger ju ändå före dig så bjuder väl på den då hahahah xD Vi får väl se Hahah 45 troll emellan oss... Det tar låååång tid hahahahah xD Jag var över 45 troll före dig men du kom ikapp mig, så allt är inte omöjligt Hahahahah jag var 120 efter dig i morse, med den här tackten kommer ingen ikapp mig! xD Hahahah jag e hemsk
29 okt, 2016 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bokhyllan: Haha, jag hittade tre troll på samma ställe (alltså precis på varandra)! Var bara att klubba ner! Jag gick från 95:e till 63:e plats! GRATTIS!!! TACK! Men jag inser nu att jag inte kan mäta mig med dig vad gäller troll...:-) Du har fortfarande en vecka på dig att komma före mig ska du veta Ja, nu får du se upp! Ja det får jag jag har många som är bakom mig som vill komma före mig och jag hittade nu ett troll här xD Grrrrr.... Den va min! xD Hahha, men nu tog jag den Morr... Jaja, jag ligger ju ändå före dig så bjuder väl på den då hahahah xD Vi får väl se Hahah 45 troll emellan oss... Det tar låååång tid hahahahah xD Jag var över 45 troll före dig men du kom ikapp mig, så allt är inte omöjligt Hahahahah jag var 120 efter dig i morse, med den här tackten kommer ingen ikapp mig! xD Hahahah jag e hemsk Vi får se 29 okt, 2016 17:33 |
|
Borttagen
|
Varje gång det är trolljakt så kommer jag typ på 1000:e plats medan alla jag pratar med legat på topplistan minst en gång var x)
29 okt, 2016 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varje gång det är trolljakt så kommer jag typ på 1000:e plats medan alla jag pratar med legat på topplistan minst en gång var x) Hoppas det händer inte den här gången, du kanske kommer på topplistan 29 okt, 2016 17:49 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varje gång det är trolljakt så kommer jag typ på 1000:e plats medan alla jag pratar med legat på topplistan minst en gång var x) Same... x) ![]()
29 okt, 2016 17:49 |
|
Kallamina
Elev |
29 okt, 2016 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kallamina: Min hund smet precis och sprang 2 kilometer bort... Vi lyckades dock fånga honom... Tur! Men jag tror den blev lite smutsig 29 okt, 2016 18:03 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kallamina: Min hund smet precis och sprang 2 kilometer bort... Vi lyckades dock fånga honom... Tur! Men jag tror den blev lite smutsig Nope inte alls faktiskt...
29 okt, 2016 18:04 |
|
Borttagen
|
29 okt, 2016 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen