Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bluebirdflies
Elev |
När det första man gör på morgonen är att gå in på mugglis
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 14 jun, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
När man sitter och lyssnar på HP-låtar på spotify
14 jun, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
När man är inne på mugglis samtidigt man är på mugglisträff!
14 jun, 2012 15:34 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
När någonting händer som man inte kan förklara så brukar jag alltid tro, ÅH det finns magi! ♥
Och bli jätteglad.. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 14 jun, 2012 15:39 |
|
Sirius_Musta
Elev |
När man nästan köper en HP-bok (1an fanns för 5 kr O.o ) på loppis. Jag menar, man kanske kan börja samla? Boken var i finare skick än min egen men köpte den inte för jag vill ju ha "originalet" som är lite nött men rätt använd.♥ Och som var början på allt.
Men ändå. 5 spänn..kanske hade jag kunnat ge den t någon? Alltså, VEM SKÄNKER EN HP- BOK liksom. O.o
14 jun, 2012 15:52 |
|
Ginny02
Elev |
När man blir
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 14 jun, 2012 16:40 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ginny02: När man blir Att du också hade skolavslutning.... (Jag menar vi går ju på samma skola så det är ju inte så konstigt XD) ![]()
14 jun, 2012 18:05 |
|
Irah
Elev |
När man får panik när man lämnar in datorn för att man inte kan vara inne på mugglis dygnet runt. :'(
14 jun, 2012 18:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Irah: När man får panik när man lämnar in datorn för att man inte kan vara inne på mugglis dygnet runt. :'( Jag fick låna min brors dator då jag lämnade in min! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 18:20 |
|
mican00
Elev |
14 jun, 2012 18:24 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen