@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Snabb fråga.. Ska man ta åt sig om en person förolämpar/kränker en men får slut på ord eller två meningar? Man ska aldrig ta åt sig av kränkande behandling och förolämpningar.
9 nov, 2011 16:25 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, då har dom inget att säga! Vad har hänt? Snabb fråga.. Ska man ta åt sig om en person förolämpar/kränker en men får slut på ord eller två meningar? 9 nov, 2011 16:26 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Snabb fråga.. Ska man ta åt sig om en person förolämpar/kränker en men får slut på ord eller två meningar? Det beror på hur man är som person. Om man är sårbar så är det ju lätt att ta åt sig och då gör det riktigt ont. Sedan kan det bero på vad som sägs.. "She's buying the stairway to heaven" 9 nov, 2011 16:26 |
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 16:29 |
|
Ginnyy
Elev |
9 nov, 2011 16:30 |
|
JoLizz
Elev |
9 nov, 2011 16:30 |
|
childhoodlight
Elev |
avifors Personen som slängde ur sig det där har nog ingen som alls kunskap om vad ordet "hora" egentligen betyder, då man kan försäkra att du inte är någon som säljer sig själv för sex. Med tanke på att du är medveten om detta finner jag ingen anledning till att du ska ta åt dig, absolut inte, för du vet ju själv att du inte låter din kropp utnyttjas, eller hur? Så, håll huvudet högt!
9 nov, 2011 16:33 |
|
Borttagen
|
Ginnyy Haha thats awesome bro
JoLizz Okej, tack fina du childhoodlight Nej precis. Men det är ju fortfarande något kränkade och en dårlig sak att bli kallad. Men jag tar inte åt mig. Tycker nog att det var mer svagt av personen att säga så 9 nov, 2011 16:34
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 9 kl. 16:39
|
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 16:38 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: expelliarmus & MayoGryffindor tack för dom kloka orden :] superman, blev just kallad horjävel xD Men haha, vilken omogen person. Säger bara; Skaffa ordbok och slå upp "hora". "She's buying the stairway to heaven" 9 nov, 2011 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen