Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Caius: Har du RITAT den där? :O Chitt vad snygg!
13 jun, 2012 23:16 |
|
Caius
Elev |
@PansyParkinson♥; Det är egentligen bara en halvt som halvt detaljerad skiss som jag fick för mig att färglägga. Men för att besvara din fråga, jo, jag gjorde det igår kväll när jag satt och hade tråkigt.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 jun, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caius: @PansyParkinson♥; Det är egentligen bara en halvt som halvt detaljerad skiss som jag fick för mig att färglägga. Men för att besvara din fråga, jo, jag gjorde det igår kväll när jag satt och hade tråkigt. Men du gjorde skissen själv? 13 jun, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caius: tack ^^ och super fin teckning själv@linnlovegood Omd vad söt Zetzu blev!!! :''DDDD Okey... Fick för mig att jag skulle visa den bilden som kommer här stax här också... Det var egentligen inte tänkt att jag skulle ha visat någon bild på honom eller någon av de andra förens någon gång under nästa vecka... Men just nu och föralltid resten av den här veckan så skyller vi ALLT på Thåström, detta pga att han har på tok för fina låttexter för sitt eget bästa. Ursäkta eventuella fel i anatomin och allt annat som jag inte kan... Ritade den egentligen bara för att ha som "grund" till en annan bild som jag tänkte rita någon gång i framtiden... Plus att det inte är det lättaste att rita upp och ned, lol (detta skyller vi på Takumi, för det var hans fel pga att han har en förkärlek för att vistas upp och ned i himlen där han får vara i fred med fåglarna). ![]() Går det att förstå att han skrämde skiten ur mig när jag var liten (Takumi fick mig helt ärligt att vakna ifrån det som jag på den tiden klassade som en mardröm av att jag själv grät och skrek så mycket, hahaha)? XD 14 jun, 2012 07:46 |
|
mican00
Elev |
14 jun, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J.k: http://baronessan96.deviantart.com/art/Julia2-296188335?q=gallery%3Abaronessan96%2F34593968&qo=12 en bild av min kanin Julía Snyygg 14 jun, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 21:10 |
|
J.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J.k: http://baronessan96.deviantart.com/art/Julia2-296188335?q=gallery%3Abaronessan96%2F34593968&qo=12 en bild av min kanin Julía Snyygg tack Magi, Mod och massor av Tårar 14 jun, 2012 23:18 |
|
bluebirdflies
Elev |
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 15 jun, 2012 00:06 |
|
J.k
Elev |
tack♥ och linnlovegood som är så duktig på att göra små bilder^^
Magi, Mod och massor av Tårar 15 jun, 2012 00:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen