Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
20 feb, 2012 22:55 |
|
Sirius_Musta
Elev |
20 feb, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Jaa!
20 feb, 2012 23:04 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Eller ja, det är ju ingen "sak" efter att ha ätit upp den, men den passar ju in i tråden tycker jag då det ändå är ett förmål ni gjort. Men ett ätbart sådant
20 feb, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
Jo
Honungsöl skulle inte vara dumt nu... Juste har gjort massa trollstavar, mantlar och slipsar och sånt 20 feb, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Jag har chokladgrodeaskar, men jag hittar inga chokladgrodor till det.
20 feb, 2012 23:19 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har chokladgrodeaskar, men jag hittar inga chokladgrodor till det. Har du gjort efter ngn mall eller hittat på själv? Men grodorna. Gör egna?
20 feb, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius_Musta: Jag hittade en mall. Skrivet av Borttagen: Jag har chokladgrodeaskar, men jag hittar inga chokladgrodor till det. Har du gjort efter ngn mall eller hittat på själv? Men grodorna. Gör egna? Jag vet nog var det finns grodor, men det är vid gränsen till nogre och jag bor i skåne. 20 feb, 2012 23:35 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Okej, ja, jag har sett någon mall nånstans, minns inte var bara. Kanske någon blogg eller nåt.
Haha, jag satt och letade ganska länge men hittade inte. Mot slutet kände jag "det kanske var i någon annan tråd...". Så jag gick och kollade och då hittade jag receptet i en annan tråd, som heter "Godisbaronen". Där har trådskaparen gjort chokladgrodor av vanliga gröna grodor som sedan täcktes med choklad. Ett tips alltså.
21 feb, 2012 00:17 |
|
Borttagen
|
Ja eller så köper man chokladgrodor
21 feb, 2012 01:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen