Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
3 okt, 2012 07:10 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av APELSiiN:
Skrivet av Miskel: OMG SO BAD. Fast... Spoiler: Tryck här för att visa! HAHAHAHA, I LOVE THEASE!! ![]() ![]() ![]() OSVOSVOSV... ![]() ![]() ![]() AAAAW! Haha, älskar att de använde Diannas reklam C; Hahah, jag såg nyss det på tumblr, åhh faberry är vänskap för mig, inte mer ähähäh. ÅH måste posta spoilers jag läste på Twitter. Spoiler: Tryck här för att visa! hoppas att det inte är sant. Spoiler: JA ♥Tryck här för att visa! Spoiler:
Tryck här för att visa!
3 okt, 2012 07:13 |
|
EmahS
Elev |
Okej. Normalt att Don't Speak spelas på radion (i originalversion) och jag sitter med tårar i ögonen?... Har ju inte ens sett låten i avsnitten än och gråter ändå...
3 okt, 2012 10:56 |
|
MissLollo
Elev |
Vet inte om jag stödjer Brochel eller finnchel
Ah ni fattar
3 okt, 2012 15:52 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej. Normalt att Don't Speak spelas på radion (i originalversion) och jag sitter med tårar i ögonen?... Har ju inte ens sett låten i avsnitten än och gråter ändå... Samma hääär! I'm gonna diiiiiiiiiiiie, and die hard!
3 okt, 2012 15:59 |
|
MissLollo
Elev |
3 okt, 2012 16:01 |
|
APELSiiN
Elev |
Fattar inte hur jag orkat vänta.......
Fattar inte hur jag kommer orka vänta 4 veckor till 4x05 ÅHHH nej bara tanken gör mig illamående. Men jag ska se 4x01 på tv11 idag, haha ![]()
3 okt, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Jag blir störd påååå *trumvirvel*
Spoiler: Tryck här för att visa! 3 okt, 2012 16:40 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Okej. Normalt att Don't Speak spelas på radion (i originalversion) och jag sitter med tårar i ögonen?... Har ju inte ens sett låten i avsnitten än och gråter ändå... Samma hääär! I'm gonna diiiiiiiiiiiie, and die hard! Jag kunde inte riktigt låta bli att skratta åt mig själv när jag fick tårar i ögonen när det hände. Liksom, vad skulle jag säga om någon kom in på mitt rum då? hah. har ju inte ens en egen radio, utan hörde det på någon annans.
3 okt, 2012 16:41 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag med! Sjukt jobbigt :OJag blir störd påååå *trumvirvel* Spoiler: Tryck här för att visa!
3 okt, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen