The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: åh ja, hälsa från mig!Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Sannaaa jappjapp, jag håller med dig där :p fast jag har skapat en jordbävning en gång jeppjepp... -.- jag brukar rida på hästar jag har en egen häst! han heter elan, och vi brukar prata om percy jackson böckerna, ty jag brukar läsa högt för honom ♥ FUUUUUUUUUUUUUSK i want a hooorse men på somrarna kommer regnbågen till vår sommarstuga och hälsar på jag kan be honom rida till dig ibland ♥ när jag är i sthlm tex. som nu. elan, rid till Sanna. duvet. min syster. haha. åh, lyllos!! kan du be hen skicka hit en annan sjöhäst när du träffar honom/henne nästa gång? (jag är nästan säker på att regnbågen är en kille...) hehe, har du btw hälsat på tyson på sista tiden? o.o ♥ c: njaeh... tyson bor ganska långt bort, you know. så jag har inte träffat honom på länge. synd :c själv ska jag åka till los angeles om några veckor och då kanske jag kan hälsa på honom. och kanske min (o)underbara farbror Hades :p ska jag hälsa från dig? xd och alla hades ungar btw? om du flyger dit kan du väl hälsa farbror Zeus från mig? 4 jan, 2013 12:24 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: åh ja, hälsa från mig!Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Sannaaa jappjapp, jag håller med dig där :p fast jag har skapat en jordbävning en gång jeppjepp... -.- jag brukar rida på hästar jag har en egen häst! han heter elan, och vi brukar prata om percy jackson böckerna, ty jag brukar läsa högt för honom ♥ FUUUUUUUUUUUUUSK i want a hooorse men på somrarna kommer regnbågen till vår sommarstuga och hälsar på jag kan be honom rida till dig ibland ♥ när jag är i sthlm tex. som nu. elan, rid till Sanna. duvet. min syster. haha. åh, lyllos!! kan du be hen skicka hit en annan sjöhäst när du träffar honom/henne nästa gång? (jag är nästan säker på att regnbågen är en kille...) hehe, har du btw hälsat på tyson på sista tiden? o.o ♥ c: njaeh... tyson bor ganska långt bort, you know. så jag har inte träffat honom på länge. synd :c själv ska jag åka till los angeles om några veckor och då kanske jag kan hälsa på honom. och kanske min (o)underbara farbror Hades :p ska jag hälsa från dig? xd och alla hades ungar btw? om du flyger dit kan du väl hälsa farbror Zeus från mig? ja, kanske det :p haha, det blir mycket att göra. *föreställer mig och typ Hades på ett vykort medan vi kastar macka i Styx*
4 jan, 2013 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: åh ja, hälsa från mig!Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Sannaaa jappjapp, jag håller med dig där :p fast jag har skapat en jordbävning en gång jeppjepp... -.- jag brukar rida på hästar jag har en egen häst! han heter elan, och vi brukar prata om percy jackson böckerna, ty jag brukar läsa högt för honom ♥ FUUUUUUUUUUUUUSK i want a hooorse men på somrarna kommer regnbågen till vår sommarstuga och hälsar på jag kan be honom rida till dig ibland ♥ när jag är i sthlm tex. som nu. elan, rid till Sanna. duvet. min syster. haha. åh, lyllos!! kan du be hen skicka hit en annan sjöhäst när du träffar honom/henne nästa gång? (jag är nästan säker på att regnbågen är en kille...) hehe, har du btw hälsat på tyson på sista tiden? o.o ♥ c: njaeh... tyson bor ganska långt bort, you know. så jag har inte träffat honom på länge. synd :c själv ska jag åka till los angeles om några veckor och då kanske jag kan hälsa på honom. och kanske min (o)underbara farbror Hades :p ska jag hälsa från dig? xd och alla hades ungar btw? om du flyger dit kan du väl hälsa farbror Zeus från mig? ja, kanske det :p haha, det blir mycket att göra. *föreställer mig och typ Hades på ett vykort medan vi kastar macka i Styx* ahhaha 4 jan, 2013 12:27 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: åh ja, hälsa från mig!Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Sannaaa jappjapp, jag håller med dig där :p fast jag har skapat en jordbävning en gång jeppjepp... -.- jag brukar rida på hästar jag har en egen häst! han heter elan, och vi brukar prata om percy jackson böckerna, ty jag brukar läsa högt för honom ♥ FUUUUUUUUUUUUUSK i want a hooorse men på somrarna kommer regnbågen till vår sommarstuga och hälsar på jag kan be honom rida till dig ibland ♥ när jag är i sthlm tex. som nu. elan, rid till Sanna. duvet. min syster. haha. åh, lyllos!! kan du be hen skicka hit en annan sjöhäst när du träffar honom/henne nästa gång? (jag är nästan säker på att regnbågen är en kille...) hehe, har du btw hälsat på tyson på sista tiden? o.o ♥ c: njaeh... tyson bor ganska långt bort, you know. så jag har inte träffat honom på länge. synd :c själv ska jag åka till los angeles om några veckor och då kanske jag kan hälsa på honom. och kanske min (o)underbara farbror Hades :p ska jag hälsa från dig? xd och alla hades ungar btw? om du flyger dit kan du väl hälsa farbror Zeus från mig? ja, kanske det :p haha, det blir mycket att göra. *föreställer mig och typ Hades på ett vykort medan vi kastar macka i Styx* ahhaha funfunfun... ♥ c: jag kan inte minnas vem Leo valdez är... kan någon färska upp mitt minne? ♥ c:
4 jan, 2013 12:28 |
|
Ginny!!!!
Elev |
DarkBells: Leo Valdez är bara den mest underbara fantastiska söta gulliga perfekta killen i hela världen ♥
Han dyker upp i The Lost Hero - Heroes of Olympus c: ![]()
4 jan, 2013 15:05 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: DarkBells: Leo Valdez är bara den mest underbara fantastiska söta gulliga perfekta killen i hela världen ♥ Han dyker upp i The Lost Hero - Heroes of Olympus c: det förklarar ju saken haha xD
4 jan, 2013 15:18 |
|
Ginny!!!!
Elev |
4 jan, 2013 15:18 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Gillar du Travis, Connor och Percy? Travis och Connor? de roliga hermes tvillingarna? ja.
4 jan, 2013 15:19 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av DarkBells: Yup, de^^ Skrivet av Ginny!!!!: Gillar du Travis, Connor och Percy? Travis och Connor? de roliga hermes tvillingarna? ja. Then you'll love Leo ![]()
4 jan, 2013 15:20 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av DarkBells: Yup, de^^ Skrivet av Ginny!!!!: Gillar du Travis, Connor och Percy? Travis och Connor? de roliga hermes tvillingarna? ja. Then you'll love Leo Haha, yeah! ♥ bara jag som tycker travis och conner är lika fred och george? :p
4 jan, 2013 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen