Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥ Neijj, ska du försöka lura mig med tvärtom-språket nu? ♥ Neej! ♥ Fråga exempel Hanna om vad hon tycker! ♥ Jo ♥ men det vet jag redan, hon tycker inte om mig... och du fråga dem i min klass... ALLTSÅ VAD DU LJUGER DIN LILLA POTATIS! D: NO, NO, JAG TALAR BARA SANNING, DET ÄR DU SOM LJUGER DIN LILLA KORV! D: NEEJ! D: JOOO! D: JAG LJUGER ALDRIG! XD
5 okt, 2012 23:53 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 okt, 2012 05:52 |
|
Borttagen
|
Nu vill jag ge en till kram till min underbara mugglisbästis Ginny Weasley99
BIG HUGS TO U, SWEETIE! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 6 okt, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
NAW almispalmis DSM♥♥♥ LOVE YOU♥♥♥
6 okt, 2012 10:54 |
|
Ginny!!!!
Elev |
6 okt, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
6 okt, 2012 11:04 |
|
JosefinFini
Elev |
6 okt, 2012 11:07 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥ Neijj, ska du försöka lura mig med tvärtom-språket nu? ♥ Neej! ♥ Fråga exempel Hanna om vad hon tycker! ♥ Jo ♥ men det vet jag redan, hon tycker inte om mig... och du fråga dem i min klass... ALLTSÅ VAD DU LJUGER DIN LILLA POTATIS! D: NO, NO, JAG TALAR BARA SANNING, DET ÄR DU SOM LJUGER DIN LILLA KORV! D: NEEJ! D: JOOO! D: JAG LJUGER ALDRIG! XD HUR KAN DET VARA SÅ NÄR DU LJUGER NU? XD
6 okt, 2012 11:26 |
|
dillen99
Elev |
6 okt, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
6 okt, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen