Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: När man lyssnar på Wrock hela eftermiddagen och äntligen lär sig ''The perevell story'' av ''The butterbear experience''. jag älskar den sången! den är nog den bästa wrock sången jag någonsin hört http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 12 jun, 2012 21:25 |
|
luna lovergood
Elev |
12 jun, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
När man tittar på film och det är någon där som är låst (i filmen alltså) och man föreslår det här till teven:
"Pröva Alohomora det funkar alltid" 12 jun, 2012 22:30 |
|
Miskel
Elev |
13 jun, 2012 01:48 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Miskel: När någon säger - han har pottfrisyr, så hörman - han har potter När jag läste ordet "pottfrisyr" så tänkte jag; "Men vaddå? Pottfrisyr är ju ifall man har håret som Harry ju?" (för jag tänkte typ på potterfrisyr) Men sedan kom jag på att så är det ju inte.... XD ![]()
13 jun, 2012 11:29 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Lokix: Idag i skolan hade vi brännbollsturnering, efter turneringen hittade min kompis en skallbage i mitt hår, Rita Skeeter! jag ritade dödsrelikerna tecknet på min handled = oslagbar, (trodde jag men mitt lag förlorade ändå Oo kan inte förstå varför Oo) Vi hade också brännbollsturnering igår... o.O Du går möjligen inte på östregårdskolan? xD (haha, troligen inte)
13 jun, 2012 16:25 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Ginny.:.Weasley: När man lyssnar på Wrock hela eftermiddagen och äntligen lär sig ''The perevell story'' av ''The butterbear experience''. jag älskar den sången! den är nog den bästa wrock sången jag någonsin hört Jag håller med! Den är superbra! Till vilken? När man bara ser HP när det står något på en pärm. När man bara ser Harry när det står nåt om Parry och Beharry på textningen på TVn. När man tycker att kullerstensgatan som man går fram på är lite som Diagon Gränden fast utan häxorna, trollkarlarna, stånden och den läckande kitteln. "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 13 jun, 2012 16:49 |
|
beccie99
Elev |
När man leker att skolan är Hogwarts, svenska är tex trollformellära!
När man leker att man går på Hogwarts en lördagsmorgon! När man gör trollstavar, trolldomsböcker, antagningsbrev till Hogwarts... Jag är nog väldigt HP-skadad Det var allt jag hade att säga, men troligtvis var det ingenting vettigt... :/ 13 jun, 2012 18:46 |
|
Lokix
Elev |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Lokix: Idag i skolan hade vi brännbollsturnering, efter turneringen hittade min kompis en skallbage i mitt hår, Rita Skeeter! jag ritade dödsrelikerna tecknet på min handled = oslagbar, (trodde jag men mitt lag förlorade ändå Oo kan inte förstå varför Oo) Vi hade också brännbollsturnering igår... o.O Du går möjligen inte på östregårdskolan? xD (haha, troligen inte) Nix, Assaredsskolan. Todeledo 13 jun, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
När kompisen i sängen bredvid sover (hon sov över här) men du är inne på mugglis :3
14 jun, 2012 10:23 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen