@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag väcktes av att pappa sprang in i rummet och ba "HIMLEN ÄR ROSFÄRGAD! Ellen, kom till fönstret och titta på den vackra November-himlen!!!"... fast ja, himlen är ju fin Himlen är lila idag!? 9 nov, 2011 15:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: Jag väcktes av att pappa sprang in i rummet och ba "HIMLEN ÄR ROSFÄRGAD! Ellen, kom till fönstret och titta på den vackra November-himlen!!!"... fast ja, himlen är ju fin Himlen är lila idag!? Nä, här är himlen vit "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2011 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: *alla tjejer sitter vid ett bord på bildlektionen* Julia: Nån som har varit på den nya bion? Jag: Ska dit ikväll Isabelle: Vad ska du se? Jag: Tintin Mikaela: Palla tintin, den är ju för småungar. TINTIN ÄR INTE FÖR SMÅBARN BITCH. *Miyuki gets angry* ![]() 9 nov, 2011 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: Jag väcktes av att pappa sprang in i rummet och ba "HIMLEN ÄR ROSFÄRGAD! Ellen, kom till fönstret och titta på den vackra November-himlen!!!"... fast ja, himlen är ju fin Himlen är lila idag!? Nä, här är himlen vit Du bor ju i Skåne trakterna. Där händer det ju väll inget? Det är här uppe i Stockholm där allt action händer! 9 nov, 2011 16:05 |
|
Celebikai
Elev |
9 nov, 2011 16:07 |
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
Miyuki & Celebikai,
Den scenen, den filmen, den repliken, den karaktären!♥ 9 nov, 2011 16:09 |
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 16:10 |
|
Borttagen
|
Snabb fråga..
Ska man ta åt sig om en person förolämpar/kränker en men får slut på ord eller två meningar? 9 nov, 2011 16:21 |
|
leumas vän
Elev |
9 nov, 2011 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen