Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av J.k: http://baronessan96.deviantart.com/art/Julia2-296188335?q=gallery%3Abaronessan96%2F34593968&qo=12 en bild av min kanin Julía Åh så söt! ![]()
13 jun, 2012 11:08 |
|
J.k
Elev |
tack^^
Magi, Mod och massor av Tårar 13 jun, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
13 jun, 2012 16:53 |
|
J.k
Elev |
söta^^ Specielt zetsu.. tycker inte så mycket om lee(i serien alltså, din bild var fin Magi, Mod och massor av Tårar 13 jun, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J.k: pennor? söta^^ Specielt zetsu.. tycker inte så mycket om lee(i serien alltså, din bild var fin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() större bild ![]() 13 jun, 2012 17:00 |
|
J.k
Elev |
Naww, vad söt deidara är♥
hah.. undrade bara om du hade använt några speciella Magi, Mod och massor av Tårar 13 jun, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
ja jag använder 2 olicka sorter en kallas manga penna och den anndra kommer från colori diversi
13 jun, 2012 17:07 |
|
J.k
Elev |
oki^^
Magi, Mod och massor av Tårar 13 jun, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J.k: går och köpa bådda på inexoki^^ 13 jun, 2012 17:10 |
|
Caius
Elev |
@linnlovegood Omd vad söt Zetzu blev!!! :''DDDD
Okey... Fick för mig att jag skulle visa den bilden som kommer här stax här också... Det var egentligen inte tänkt att jag skulle ha visat någon bild på honom eller någon av de andra förens någon gång under nästa vecka... Men just nu och föralltid resten av den här veckan så skyller vi ALLT på Thåström, detta pga att han har på tok för fina låttexter för sitt eget bästa. Ursäkta eventuella fel i anatomin och allt annat som jag inte kan... Ritade den egentligen bara för att ha som "grund" till en annan bild som jag tänkte rita någon gång i framtiden... Plus att det inte är det lättaste att rita upp och ned, lol (detta skyller vi på Takumi, för det var hans fel pga att han har en förkärlek för att vistas upp och ned i himlen där han får vara i fred med fåglarna). ![]() Går det att förstå att han skrämde skiten ur mig när jag var liten (Takumi fick mig helt ärligt att vakna ifrån det som jag på den tiden klassade som en mardröm av att jag själv grät och skrek så mycket, hahaha)? XD Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 jun, 2012 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen