Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 269 270 271 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


''nej, de är ju helg''

26 aug, 2013 16:33

Borttagen

Avatar


Jag hällde långsamt i Chockladpulvret i dne varma mjölken och vispade om.

Då och då tittade jag bort mot Luke. Han log drömmande tillbaka

26 aug, 2013 16:35

Borttagen

Avatar


" Nej!" Sa jag

( Mas sa ju att " Imorgon så ska du ta med den tjejen som du tycker är söt med dig hem "

26 aug, 2013 16:35

Borttagen

Avatar


(juste)

26 aug, 2013 16:38

Borttagen

Avatar


" Fint!" Sa jag när Mas gick in i Peters rum

26 aug, 2013 16:40

Borttagen

Avatar


jag väckte honom

26 aug, 2013 16:42

Borttagen

Avatar


Tillsist slutade Shunny och Ichigo att amma, jag la dom ner och matade pojken

26 aug, 2013 16:43

Borttagen

Avatar


jag la fram kläder till peter och han klädde på sig

26 aug, 2013 16:46

Borttagen

Avatar


Sen la jag tillbaks pojken
" Peter! Nu är det bråttom!" Sa jag och tog min handväska och Peter's lilla blåa jacka

26 aug, 2013 16:47

Borttagen

Avatar


''kom i håg peter'' sa jag

26 aug, 2013 16:49

1 2 3 ... 269 270 271 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.