Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 16:33
|
|
Borttagen
|
Jag hällde långsamt i Chockladpulvret i dne varma mjölken och vispade om.
Då och då tittade jag bort mot Luke. Han log drömmande tillbaka
26 aug, 2013 16:35
|
|
Borttagen
|
" Nej!" Sa jag
( Mas sa ju att " Imorgon så ska du ta med den tjejen som du tycker är söt med dig hem " 
26 aug, 2013 16:35
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 16:38
|
|
Borttagen
|
" Fint!" Sa jag när Mas gick in i Peters rum
26 aug, 2013 16:40
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 16:42
|
|
Borttagen
|
Tillsist slutade Shunny och Ichigo att amma, jag la dom ner och matade pojken
26 aug, 2013 16:43
|
|
Borttagen
|
jag la fram kläder till peter och han klädde på sig
26 aug, 2013 16:46
|
|
Borttagen
|
Sen la jag tillbaks pojken
" Peter! Nu är det bråttom!" Sa jag och tog min handväska och Peter's lilla blåa jacka
26 aug, 2013 16:47
|
|
Borttagen
|
''kom i håg peter'' sa jag
26 aug, 2013 16:49
|
Du får inte svara på den här tråden.