(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
(Okej)
" Bevisa det då sa Carol
25 aug, 2013 14:34
|
|
Borttagen
|
det är ju det jag sak sa Ben
25 aug, 2013 14:35
|
|
Borttagen
|
" Bra sa Carol och stannade på en äng djupt inne i skogen
25 aug, 2013 14:36
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 18:43
|
|
Borttagen
|
" Ja här är bra sa Carol och kastade en skydsformel över platsen så inga djur skulle skadas
25 aug, 2013 18:44
|
|
Borttagen
|
vilka regler har vi? sa Ben
25 aug, 2013 18:46
|
|
Borttagen
|
" Inga djur får skadas och ingen andvänder magi den inte kan kontrollera sa Carol
25 aug, 2013 18:47
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 18:53
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
så när kan man börja? sa Ben
25 aug, 2013 18:55
|
Du får inte svara på den här tråden.