Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Nåt fel på det jävla tangentbordet, hon har bytt mailadress och har inte bytt ocg tyryckte på glömmt lösenord)
1 dec, 2013 14:07 |
|
Queen Boo
Elev |
(Usch... hoppas hon kommer på lösenordet)
jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 14:08 |
|
Borttagen
|
(Nepp, de skickade hem ett nytt lösenord och jag (Som lånar Lils avatar) kan inte komma in på mailen
1 dec, 2013 14:10 |
|
Borttagen
|
Jag går och ser hur alla elever pekar på mig. Ingen gillar mig.
1 dec, 2013 14:30 |
|
Borttagen
|
(ginny 23 fortsätter här)
Jag tror att jag är i fängelsehålorna. Det luktar unket. 1 dec, 2013 14:31 |
|
Borttagen
|
Allt blir suddigt och jag vaknar i dumbledores kontor.
1 dec, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
Jag försöker resa mig upp men kan inte.
1 dec, 2013 14:36 |
|
Borttagen
|
"Vad gör jag här?"
1 dec, 2013 14:46 |
|
Borttagen
|
Men sen ser jag en stor tand. Den skulle kunna komma från en basilisk. Jag måste vara i hemligheternas kammare.
1 dec, 2013 14:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Draco nickar
jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 15:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen