Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
Åh jag älskar Americano/Dance Again... Kate ♥
-- Jag hade orientering idag, och då sprang jag på en gata och låtsades vara Rachel under ''A Change Would Do You Good'' HAHHHAHA Jag typ visk-sjöng ''Teenage Dream'' när vi hade NO idag.. hahhha jag var så ''emotional'' HAHA asså nej jag är konstig. ![]()
2 okt, 2012 18:16 |
|
Miskel
Elev |
OMG SO BAD. Fast... Spoiler: Tryck här för att visa! HAHAHAHA, I LOVE THEASE!! ![]() ![]() ![]() OSVOSVOSV... ![]() ![]() ![]() AAAAW! Haha, älskar att de använde Diannas reklam C;
2 okt, 2012 18:34 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Miskel: OMG SO BAD. Fast... Spoiler: Tryck här för att visa! HAHAHAHA, I LOVE THEASE!! ![]() ![]() ![]() OSVOSVOSV... ![]() ![]() ![]() AAAAW! Haha, älskar att de använde Diannas reklam C; Hahah, jag såg nyss det på tumblr, åhh faberry är vänskap för mig, inte mer ähähäh. ÅH måste posta spoilers jag läste på Twitter. Spoiler: Tryck här för att visa! hoppas att det inte är sant. Spoiler: JA ♥Tryck här för att visa! Spoiler:
Tryck här för att visa! 2 okt, 2012 18:38 |
|
MissLollo
Elev |
Ja let's skippa jobbiga onsdag, torsdag!
2 okt, 2012 18:55 |
|
APELSiiN
Elev |
OHHHHHHH MYYYYY GODNESSSSSSSSSSSSS
GRÅTER ÖVERALLTTTTT Hittade ett klipp av GYHAB HOJDRSRSJDR OMGGG NEJ GRÅTER. Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
2 okt, 2012 19:57 |
|
ikka
Elev |
Shiit. Jag är helt tårögd nu. Har inte vågat se något klipp från nästa episod, men jag har klickat på alla spoilers så egentligen skulle det väl inte göra något, hehehehe.
Iaf, jag trodde inte att jag shippade Brochel så hårt, men sen råkade jag läsa att Finchel blir tillsammans igen i episode 7 & shit, I almost cry. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 okt, 2012 21:00 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Savi: Skrivet av ailiiin: omgomgomg.. kommer inte klara det. Fånigt, säkert, men liksom ja.. Det är Klaine ♥ Fredag kommer inte bli en bra dag, speciellt inte med biologi och orienteringsprov samma dag :o Men har ångest över hur jag ska göra, gå upp tidigare eller se den efter skolan.. sjukanmälan ;D Nej, vänta du hade prov. Attans. Jag kommer behöva gå upp extra extra tidigt så att rödnaden i ögonen kanske förvinner innan första lektionen Hahah, ja.. får väl köra på att gå upp runt halv 5 kanske? FYYY tusan Haha jaaaa.. Men de är Glee, vad ska man göra? 2 okt, 2012 21:01 |
|
APELSiiN
Elev |
2 okt, 2012 21:15 |
|
ailiiin
Elev |
Kollaaaaaaaa http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article15534540.ab
Cory Monteith är med på elfte plats! 2 okt, 2012 21:20 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Savi can't help you! för jag kommer göra samma sak... alla låtarna utom Americano/Dance Again landade i min favoritspellista med glee-låtar. men den ligger i min spellistan med alla glee-låtar hehe La också till alla i min Glee, sen la jag bara till Chasing, It's Time, Never Say Never & New York i min Best of Glee.
2 okt, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen