Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss D Malfoy
Elev |
Tv6
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 6 dec, 2012 17:02 |
|
melle-hjrta
Elev |
tv6
6 dec, 2012 17:16 |
|
LittleButterfly
Elev |
6 dec, 2012 18:20 |
|
Dream
Elev |
Tv6, tittar nästan aldrig på sjuan dock. :3 Men tv6 har vissa riktigt roliga program, så kan nog nästan helt säkert säga att kanalen är bättre än sjuan. ;'
6 dec, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
TV6!
Jag kollar typ bara på sexan om kvällarna... :] 6 dec, 2012 19:42 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
TV6
R.I.P Dobby:( 6 dec, 2012 20:05 |
|
Little J
Elev |
7 dec, 2012 06:24 |
|
Starbuck
Elev |
7 dec, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Sjuan
7 dec, 2012 19:09 |
|
Ladusvalan
Elev |
Ja, jag har ju bara haft sjuan ett tag (de har ju haft nån gratis-kampanj), men jag gillar Tv6 bättre, eftersom jag gillar Family Guy och några sci-fi-serie de visat. På Sjuan gillar jag, i princip, bara Medium, så jag tror att Tv6 vinner.
Resultat i frågan "Tv6 eller Sjuan?": 23-7 till Tv6! Obs! Ny fråga i första inlägget! 8 dec, 2012 09:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen