Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD
5 okt, 2012 22:50 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥
5 okt, 2012 22:59 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥
5 okt, 2012 23:01 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥ Neijj, ska du försöka lura mig med tvärtom-språket nu? ♥
5 okt, 2012 23:09 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥ Neijj, ska du försöka lura mig med tvärtom-språket nu? ♥ Neej! ♥ Fråga exempel Hanna om vad hon tycker! ♥
5 okt, 2012 23:11 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥ Neijj, ska du försöka lura mig med tvärtom-språket nu? ♥ Neej! ♥ Fråga exempel Hanna om vad hon tycker! ♥ Jo ♥ men det vet jag redan, hon tycker inte om mig... och du fråga dem i min klass...
5 okt, 2012 23:15 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥ Neijj, ska du försöka lura mig med tvärtom-språket nu? ♥ Neej! ♥ Fråga exempel Hanna om vad hon tycker! ♥ Jo ♥ men det vet jag redan, hon tycker inte om mig... och du fråga dem i min klass... ALLTSÅ VAD DU LJUGER DIN LILLA POTATIS! D:
5 okt, 2012 23:16 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥ Neijj, ska du försöka lura mig med tvärtom-språket nu? ♥ Neej! ♥ Fråga exempel Hanna om vad hon tycker! ♥ Jo ♥ men det vet jag redan, hon tycker inte om mig... och du fråga dem i min klass... ALLTSÅ VAD DU LJUGER DIN LILLA POTATIS! D: NO, NO, JAG TALAR BARA SANNING, DET ÄR DU SOM LJUGER DIN LILLA KORV! D:
5 okt, 2012 23:36 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥ Neijj, ska du försöka lura mig med tvärtom-språket nu? ♥ Neej! ♥ Fråga exempel Hanna om vad hon tycker! ♥ Jo ♥ men det vet jag redan, hon tycker inte om mig... och du fråga dem i min klass... ALLTSÅ VAD DU LJUGER DIN LILLA POTATIS! D: NO, NO, JAG TALAR BARA SANNING, DET ÄR DU SOM LJUGER DIN LILLA KORV! D: NEEJ! D:
5 okt, 2012 23:49 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: DarkBells- Åh, tack så myycket! ♥ Men jag älskar dig mer än vad du älskar mig Naww! ♥ Svårt att tro! XD Ingen kan älska någon mer än vad jag gör i er! ♥ Vi borde verkligen uggla igen. Men det är sant ♥ Jag skickar en uggla ♥ Awww... ♥ Jag fattar varför alla älskar dig! ♥ Puss! Ja gör det XD Ehm, lite awkward men ingen älskar elr gillar mig xD xD ♥ Joho ddu! ♥ JAG gör exempel det! ♥ Neijj, ska du försöka lura mig med tvärtom-språket nu? ♥ Neej! ♥ Fråga exempel Hanna om vad hon tycker! ♥ Jo ♥ men det vet jag redan, hon tycker inte om mig... och du fråga dem i min klass... ALLTSÅ VAD DU LJUGER DIN LILLA POTATIS! D: NO, NO, JAG TALAR BARA SANNING, DET ÄR DU SOM LJUGER DIN LILLA KORV! D: NEEJ! D: JOOO! D:
5 okt, 2012 23:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen