Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En röd Sony Xperia Tipo
28 feb, 2015 11:05 |
|
Obliviate_
Elev |
iPhone 6....
28 feb, 2015 11:10 |
|
thesecondlovegoodchild
Elev |
iPhone 6 som jag verkligen tipsar om för den är verkligen underbar! Man vänjer sig väldigt fort vid storleken på den och även att låsknappen sitter vid sidan om man inte är van vid det sedan tidigare (vilket inte jag var)
28 feb, 2015 13:02 |
|
Borttagen
|
iPhone 4!
28 feb, 2015 13:46 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Har en svart iphone 4 som är min bebis, det är som mitt skötebarn haha.
Visst är den kanske ''ute'' enligt många, men så bra mobil är värt det! Älskar Apple, tänker aldrig använda något annat än det, just för man förstår sig enkelt på funktionerna, snygg design och rättvist märke! 28 feb, 2015 14:33 |
|
Aurora Borealis
Elev |
Har iPhone 5c sen 2 dar tbx och är väääldigt försiktig med den... Annars är den snabb och funerar lätt, lätt att förstå även om man haft samsung innan
28 feb, 2015 16:35 |
|
Borttagen
|
Jag har precis införskaffat en iphone 6. Hade tidigare en iphone 4 som jag haft i 3 år och innan det var den ägd av en annan i ett år.
Har redan vant mig vid storleken och jag älskar den! Kan dock typ bli "åksjuk" av den eftersom allt går så snabbt! min fyra mådde inte så jättebra i slutet så det var långa laddningstider och sådär. 28 feb, 2015 16:38 |
|
smörbyttan
Elev |
Jag har en vit iphone 4, och jag är Jättenöjd med den, även fast den är begagnad
10 maj, 2015 13:21 |
Atira
Elev |
10 maj, 2015 13:55 |
|
Borttagen
|
En svart iPhone 5.
10 maj, 2015 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen