If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mer
29 aug, 2011 19:21 |
|
Vendela
Elev |
mer ikväll/tomorrow?
Böcker. Böcker. Böcker! 29 aug, 2011 19:35 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 29 aug, 2011 19:48 |
|
Vendela
Elev |
hoppas hoppas
Böcker. Böcker. Böcker! 29 aug, 2011 19:48 |
|
mais
Elev |
Ny läsare!
Första kapitlet var jätte sorgligt, och jätte fint ♥ Satt typ och grät. Super bra, mer!! I'm sure I'm a wizard, my Hogwarts letter is just a few year late... 29 aug, 2011 20:24 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Efter att du hade skickat meddelande till mig så har jag sträckläst hela fanfictionen. Nu ska jag vara helt ärlig och gå rakt på sak. Jag grät. Du beskriver Georges känslor så perfekt, jag kände vad han kände, något slöts om mitt hjärta och försökte strypa det. Så ont gjorde det. När du beskriver miljön kan jag verkligen måla upp det framför mig och det blir så mycket roligare att läsa då, som att se på en film fast med allt i minsta detalj.
Du har även fångat varje karaktär så precist och jag har fastnat speciellt för Georges perspektiv, fast de andra ligger precis under. Men du gör George så levande, love it ! Satsa på författare för du skulle komma långt ! "She's buying the stairway to heaven" 29 aug, 2011 20:47
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-29 kl. 20:53
|
|
lillalollo
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: Efter att du hade skickat meddelande till mig så har jag sträckläst hela fanfictionen. Nu ska jag vara helt ärlig och gå rakt på sak. Jag grät. Du beskriver Georges känslor så perfekt, jag kände vad han kände, något slöts om mitt hjärta och försökte strypa det. Så ont gjorde det. När du beskriver miljön kan jag verkligen måla upp det framför mig och det blir så mycket roligare att läsa då, som att se på en film fast med allt i minsta detalj. Du har även fångat varje karaktär så precist och jag har fastnat speciellt för Georges perspektiv, fast de andra ligger precis under. Men du gör George så levande, love it ! Satsa på författae för du skulle komma långt ! Naaw! Tack så mycket! Kul att du gillar den! ^^ "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 29 aug, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MayoGryffindor: Efter att du hade skickat meddelande till mig så har jag sträckläst hela fanfictionen. Nu ska jag vara helt ärlig och gå rakt på sak. Jag grät. Du beskriver Georges känslor så perfekt, jag kände vad han kände, något slöts om mitt hjärta och försökte strypa det. Så ont gjorde det. När du beskriver miljön kan jag verkligen måla upp det framför mig och det blir så mycket roligare att läsa då, som att se på en film fast med allt i minsta detalj. Du har även fångat varje karaktär så precist och jag har fastnat speciellt för Georges perspektiv, fast de andra ligger precis under. Men du gör George så levande, love it ! Satsa på författae för du skulle komma långt ! WORD! håller med dej till 100 % 29 aug, 2011 20:50 |
|
Piggelin
Elev |
Känns som allas liv verkar gå som vanligt igen men Fred lever i någon slowmotion-värld där bara han existerar
29 aug, 2011 20:50 |
|
MayoGryffindor
Elev |
"She's buying the stairway to heaven" 29 aug, 2011 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen