F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
^
VAR DET INTE DÄR SEN I DECEMBER? S: TJAA, JA XD OCH FÖR ATT, ATT, ATT....JAG VET INTE S: 13 okt, 2011 14:52 |
|
Elin@
Elev |
VAR DET INTE ADINAS I DECEMBER? ELLER HAR JAG HÖRT FEL?
PRECIS. DU VET INTE, FÖR ATT DET ÄR TRÅKIGT! MAN KAN INTE GÖRA NÅGONTING! ![]() 13 okt, 2011 14:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-13 kl. 14:55
|
|
Minidjuret
Elev |
^
KANSKE S: VI FÅR SE SEN HEHE,NEE! JAG VAR FAKTISKT DÄR EN GÅNG. DÅ SOMNADE EN KATTUNGE I MIN JACKA 8D MYCKET GULLIGT! SEN FICK JAG GOD GRÖT OCH MACKOR C: 13 okt, 2011 14:54 |
|
Elin@
Elev |
JA, FÅR FÅR FRÅGA NÅGON SOM VET! C:
JAG ÄR DÄR NU... :'D (JAG LADE TILL EN GIF!) 13 okt, 2011 14:56 |
|
Minidjuret
Elev |
^
DET ÄR FIIINT I FLYINGE! 8D 13 okt, 2011 14:58 |
|
Elin@
Elev |
NEJ. DET ÄR TRÅKIGT I FLYINGE.
13 okt, 2011 14:59 |
|
Minidjuret
Elev |
^
D: FUUU PÅ DIG. JAG HADE SETT FRAM EMOT ATT ÅKA DIT. 13 okt, 2011 15:00 |
|
Elin@
Elev |
FUUU PÅ MIG. :3
13 okt, 2011 15:01 |
|
Minidjuret
Elev |
PRECIS!
13 okt, 2011 15:01 |
|
Borttagen
|
JAG VILL ÄTA GRÖT I FLYINGE. (OM VI ÅKER DIT SKA JAG TA MED MIG GRÖT.)
13 okt, 2011 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen