Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 26 27 28 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


^

VAR DET INTE DÄR SEN I DECEMBER? S:

TJAA, JA XD
OCH FÖR ATT, ATT, ATT....JAG VET INTE S:

13 okt, 2011 14:52

Elin@
Elev

Avatar


VAR DET INTE ADINAS I DECEMBER? ELLER HAR JAG HÖRT FEL?

PRECIS. DU VET INTE, FÖR ATT DET ÄR TRÅKIGT!
MAN KAN INTE GÖRA NÅGONTING!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F24d08d4.gif

13 okt, 2011 14:53

Detta inlägg ändrades senast 2011-10-13 kl. 14:55
Antal ändringar: 1

Minidjuret
Elev

Avatar


^

KANSKE S: VI FÅR SE SEN

HEHE,NEE! JAG VAR FAKTISKT DÄR EN GÅNG. DÅ SOMNADE EN KATTUNGE I MIN JACKA 8D MYCKET GULLIGT! SEN FICK JAG GOD GRÖT OCH MACKOR C:

13 okt, 2011 14:54

Elin@
Elev

Avatar


JA, FÅR FÅR FRÅGA NÅGON SOM VET! C:

JAG ÄR DÄR NU... :'D
(JAG LADE TILL EN GIF!)

13 okt, 2011 14:56

Minidjuret
Elev

Avatar


^

DET ÄR FIIINT I FLYINGE! 8D

13 okt, 2011 14:58

Elin@
Elev

Avatar


NEJ. DET ÄR TRÅKIGT I FLYINGE.

13 okt, 2011 14:59

Minidjuret
Elev

Avatar


^

D: FUUU PÅ DIG. JAG HADE SETT FRAM EMOT ATT ÅKA DIT.

13 okt, 2011 15:00

Elin@
Elev

Avatar


FUUU PÅ MIG. :3

13 okt, 2011 15:01

Minidjuret
Elev

Avatar


PRECIS!

13 okt, 2011 15:01

Borttagen

Avatar


JAG VILL ÄTA GRÖT I FLYINGE. (OM VI ÅKER DIT SKA JAG TA MED MIG GRÖT.)

13 okt, 2011 15:03

1 2 3 ... 26 27 28 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.