SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yay får förmodligen VG i idrott (behöver bara prestera, inga lektioner eller så), MVG om jag orkar jobba mig. Orkar jag det? Förmodligen inte.
2 sep, 2011 15:12 |
|
expelliarmus
Elev |
2 sep, 2011 15:19 |
|
Borttagen
|
Seriöst, skolan är fett kul. Ni som går i högstadiet och skall börja gymnasiet har något att se fram emot.
Charma lärarna ftw, HAHAHA, det är så underhållande att leka runt. 2 sep, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
^
^Där satte du fingret på rätt punk, jag är lat! Om jag måste hålla en lektion för att få ett MVG kommer jag förmodligen inte orka, hade det bara varit att jag skulle simma 2000 meter så är det chill! Hatar att prata inför mycket folk och därmed skulle jag ha svårt att hålla en lektion. Kanske om jag håller den med någon så skulle jag nog palla göra det. 2 sep, 2011 15:21 |
|
whirlwinds
Elev |
pappa lovade mig tusen kronor om jag klarade av att bli godkänd i idrott båda terminerna i nian.
fuck yeah.
2 sep, 2011 15:25 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Seriöst, skolan är fett kul. Ni som går i högstadiet och skall börja gymnasiet har något att se fram emot. Charma lärarna ftw, HAHAHA, det är så underhållande att leka runt. Gymnasiet suger </3 Högstadiet var så mycket roligare.
2 sep, 2011 15:27 |
|
Borttagen
|
expelliarmus - Då går du antagligen på en väldigt tråkig linje, i en väldigt tråkig skola, med en väldigt tråkig klass! Jag går världens roligaste linje ever på världens bästa skola, med roliga människor så att ...
Har seriöst en minneslucka över hela Högstadiet, såå kul var det. <: 2 sep, 2011 15:29 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag har inte gått på skolan i en vecka. Jag är skitsjuk.
Jag har jättemycket astma, jättehög feber och nyser jättemycket. Så jag har haft skola hemma. Mamma hämtade mina böcker från skolan i Tisdag. Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
2 sep, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ^ Latmask. Idrott är det roligaste som finns ju! :-) This ♥ 2 sep, 2011 16:44 |
|
Chriszy
Elev |
både högstadiet och gymnasiet var awesome! men måste säga att högskolan är rätt nice med
I solemnly swear that I am up to no good. 2 sep, 2011 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen