Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

1 2 3 ... 26 27 28 ... 65 66 67
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Lätt att jag skulle! Jag gör det varje dag (eller jag dagdrömmer om det varje dag snarare).
Yesbox, 17 år och går runt och fantiserar om Harry Potter varje dag. Har kysst Fred/James x-antal gånger vid det här laget... xd ♥

19 aug, 2011 18:40

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Hehehe, kom på att jag under en HP film satt och kysste kudden.... xd

We never go out of style <3

19 aug, 2011 18:42

Borttagen

Avatar


Haha xd
Varenda gång jag ser Fred Weasley/James Phelps så vill jag bara kyssa skärmen. Ibland kysser jag i luften och låtsas att han är där...♥

19 aug, 2011 18:45

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Hehexp samma m ed Harry

We never go out of style <3

19 aug, 2011 18:45

Borttagen

Avatar


We have our Darlings ♥
Varenda gång namnet Fred Weasley är på "Hänga Harry" så pussar jag på fingret och tar det sen mot skärmen ^^, ♥

19 aug, 2011 18:47

Borttagen

Avatar


ja men draco är ju lite söt

19 aug, 2011 18:51

Bellow
Elev

Avatar


skulle gift mej med Drac malfoy! han är SÅÅÅÅÅ snygg!!!!!!

meeen...jag har faktiskt blivit lite små kär i voldemort...Woobsii?

Join The Dark Side. NOW! ♆

19 aug, 2011 19:16

Borttagen

Avatar


Har faktiskt aldrig gillat Draco på det sättet.. Är jag den enda..? ^^

19 aug, 2011 19:19

Borttagen

Avatar


Om jag hade varit man så... kanske Luna, hon är lite jobbig men kan vara rätt... söt på något vis.
Annars så vet jag inte...
George kanske, men han är som ful... cx
Utseendemässigt så blir det ingen annars så... George ^^

20 aug, 2011 01:58

selmAA
Elev

Avatar


Harry!

20 aug, 2011 02:56

1 2 3 ... 26 27 28 ... 65 66 67

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Du får inte svara på den här tråden.