Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
17 aug, 2011 15:15 |
|
Borttagen
|
Det är ju nice
17 aug, 2011 15:50 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna är ju supercool Japp, men nt Bellatrix hahaha We never go out of style <3 17 aug, 2011 17:55 |
|
Borttagen
|
Haha, nää ;P
17 aug, 2011 18:06 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehe, hon är mest elak tycker jag
We never go out of style <3 17 aug, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
Ja, fy på henne!
17 aug, 2011 18:28 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Jag fick Narcissa Malfoys och Ginnys utseende, vilket nog stämmer bra.
Som person blev jag Harmione, längst ner på listan var Voldemort gjorde ett sorteringshatts quiz och blev... GRYFFINDOR väldigt nöjd med alla svaren. 17 aug, 2011 18:36 |
|
Julia<3
Elev |
haha jag är så lik hermoine !! ( emma watson) vissa tror att jag är henne!!
Ravenclaw äger! 17 aug, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
På utseende Myrtle och personlighet lite som Ron och lite som Hermione
17 aug, 2011 18:42 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Pygmepuffen: Jag fick Narcissa Malfoys och Ginnys utseende, vilket nog stämmer bra. Som person blev jag Harmione, längst ner på listan var Voldemort gjorde ett sorteringshatts quiz och blev... GRYFFINDOR väldigt nöjd med alla svaren. Kan du berätta var man hittar det????? We never go out of style <3 17 aug, 2011 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen