Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
2 aug, 2011 22:43 |
|
Borttagen
|
Låter ju korkat att fortsätta dricka det om de är äckligt!
2 aug, 2011 22:44 |
|
ninja
Elev |
Jag vet, därför gör jag inte det längre ;D intelligent kallas det öhö
2 aug, 2011 22:45 |
|
Borttagen
|
Bra val
Jaag lyssnar på Oh Land och äter glass! 2 aug, 2011 22:46 |
|
Knizzlare
Elev |
2 aug, 2011 22:47 |
|
ninja
Elev |
Glass skulle vara gott indeed
2 aug, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
Jaa, de är underbart gott ska ni veta.
2 aug, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
Jag åt en hemmagjord svartvinbärs-isglass nyss
2 aug, 2011 23:05 |
|
Episkey
Elev |
2 aug, 2011 23:24 |
|
hyperion
Elev |
Jag var ute och körde bil för första gången förut. Gick rätt bra ändå, bara några kärringstopp och jag krocka inte med något, haha.
![]()
2 aug, 2011 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen