The path of a Ninja
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The path of a Ninja
|
Borttagen
|
" för mig kvittar det" sa Yuzuki med en aning irriterad ton.
12 dec, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
" Om ni alla tycker så så kan vi köra på uppdraget men kan få lilla Yoshi här att ändra sig annars " sa Kasumi. Yoshi muttrade surt han var ju bara 1 år yngre än Kasumi.
12 dec, 2015 20:11
|
|
Borttagen
|
"Um du kan inte kalla Hokage för lilla vet du...han är den starkaste ninjan i byn trotts allt" sa Sora osäkert
12 dec, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
" Jag vet det men om ni nu vill veta så är Yoshi och jag vänner sedan barndommen " sa Kasumi
" Ja och han kommer fortsätta kalla mig lilla det är liksom en grej för honom liksom det är för mig att kalla er sensei mr envis för han är envis " sa Yoshi.
" Det är jag ju inte " sa Kasumi
" Jo det är du ljug inte " sa Yoshi.
12 dec, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
"kan man gå nu?" frågade Yuzuki som inte var på något vidare humör.
12 dec, 2015 20:26
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan man " sa Kasumi jag är inte envis tänkte Kasumi surt och gick ut ur rummet. Chieko gick tyst ut den här gruppen var ju rolig att hamna i tänkte han.
12 dec, 2015 20:28
|
|
Borttagen
|
Sora kände sig en aning förvirrad.
12 dec, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
Yoshi suckade och höll på med lite papper det skulle bli intressant hur det gick för Kasumi att ha den här gruppen.
12 dec, 2015 20:31
|
|
Borttagen
|
Yuzuki stannade uttanför Hokagen's dörr.
"Jag trode att saker skulle vara roligare" sa Yuzuki surt
12 dec, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
Yoshi hörde det
" Det kommer bli roligare men minns det här att vara ninja betyder inte att man har roligt hela tiden " sa Yoshi och mindes mycket väl när han själv fick lära sig den saken.
12 dec, 2015 20:55
|
Du får inte svara på den här tråden.