Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The path of a Ninja

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The path of a Ninja

1 2 3 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" för mig kvittar det" sa Yuzuki med en aning irriterad ton.

12 dec, 2015 20:08

Borttagen

Avatar


" Om ni alla tycker så så kan vi köra på uppdraget men kan få lilla Yoshi här att ändra sig annars " sa Kasumi. Yoshi muttrade surt han var ju bara 1 år yngre än Kasumi.

12 dec, 2015 20:11

Borttagen

Avatar


"Um du kan inte kalla Hokage för lilla vet du...han är den starkaste ninjan i byn trotts allt" sa Sora osäkert

12 dec, 2015 20:21

Borttagen

Avatar


" Jag vet det men om ni nu vill veta så är Yoshi och jag vänner sedan barndommen " sa Kasumi
" Ja och han kommer fortsätta kalla mig lilla det är liksom en grej för honom liksom det är för mig att kalla er sensei mr envis för han är envis " sa Yoshi.
" Det är jag ju inte " sa Kasumi
" Jo det är du ljug inte " sa Yoshi.

12 dec, 2015 20:24

Borttagen

Avatar


"kan man gå nu?" frågade Yuzuki som inte var på något vidare humör.

12 dec, 2015 20:26

Borttagen

Avatar


" Ja det kan man " sa Kasumi jag är inte envis tänkte Kasumi surt och gick ut ur rummet. Chieko gick tyst ut den här gruppen var ju rolig att hamna i tänkte han.

12 dec, 2015 20:28

Borttagen

Avatar


Sora kände sig en aning förvirrad.

12 dec, 2015 20:30

Borttagen

Avatar


Yoshi suckade och höll på med lite papper det skulle bli intressant hur det gick för Kasumi att ha den här gruppen.

12 dec, 2015 20:31

Borttagen

Avatar


Yuzuki stannade uttanför Hokagen's dörr.
"Jag trode att saker skulle vara roligare" sa Yuzuki surt

12 dec, 2015 20:35

Borttagen

Avatar


Yoshi hörde det
" Det kommer bli roligare men minns det här att vara ninja betyder inte att man har roligt hela tiden " sa Yoshi och mindes mycket väl när han själv fick lära sig den saken.

12 dec, 2015 20:55

1 2 3 ... 26 27 28

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The path of a Ninja

Du får inte svara på den här tråden.