[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
"Hur mår du idag då?" frågade Simon medan han åt.
7 nov, 2015 18:16
|
|
Borttagen
|
" Bättre men saknar min lillebror" sa Meg.
7 nov, 2015 18:16
|
|
Borttagen
|
"Saknar min lillasyster skitmycket jag också.." sa Simon.
7 nov, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
" Jag är orolig över vem som tar hand om honom för han är bara två" sa Meg.
7 nov, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
"Är han ensam?" frågade Simon och tittade på henne.
7 nov, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
" Jag brukar ta hand om honom för mamma och min styvpappa är typ aldrig hemma" sa Meg.
7 nov, 2015 18:20
|
|
Borttagen
|
"Jag är rätt säker på att det är någon som tar hand om honom." svarade Simon. "Någon du litar på."
7 nov, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
" Tror min moster har honom" sa Meg.
7 nov, 2015 18:23
|
|
Borttagen
|
"Litar du på henne?" frågade Simon och tittade på henne.
7 nov, 2015 18:24
|
|
Borttagen
|
" Ja det gör jag hon är hjälpt till att uppfostra mig" sa Meg.
7 nov, 2015 18:27
|
Du får inte svara på den här tråden.