Primrose Granger & TildeW PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Primrose Granger & TildeW PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
(Typ nu? xD vi kan ju säga att de lottar ut dagen efter vid frukosten eller nåt)
"Vi borde gå upp nu! Jag är väldigt trött" sa jag och satte mig upp.
23 nov, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
[Okej
"Ja", sa jag och reste mig sakta upp. 23 nov, 2015 21:44 |
|
TildeW
Elev |
23 nov, 2015 21:46 |
|
Borttagen
|
[Okej xD]
Jag hjälpte Kelly. 23 nov, 2015 21:46 |
|
TildeW
Elev |
23 nov, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
[Klar]
Jag gick i efter tåg med James. 23 nov, 2015 21:49 |
|
TildeW
Elev |
(Okej, ska vi typ hoppa till frukosten?)
Jag tog Remus hand och gick upp för Hogwarts tusen trappor.
23 nov, 2015 21:52 |
|
Borttagen
|
[Jaa, det gör vi]
Jag satt nervöst på en bänk vid Gryffindorbordet. 23 nov, 2015 21:53 |
|
TildeW
Elev |
Jag skyndade ner för trapporna mot Stora salen. Det var dags idag. Lottningen. Nervöst satte jag mig ner vif Ravenclawbordet.
23 nov, 2015 21:54 |
|
Borttagen
|
"Tystnad!" Dumbledores stämma ekade.
"Det är dags att välja en förkämpe från varje skola", sa han. "Beuxbatons förkämpe, miss Vilia Jonéc" Jag applåderade artigt. "Durmstrangs förkämpe, m.r Linus Frey" Jag applåderade tyst. "Hogwarts förkämpe... miss... Emmeline Jones!" Jag tappade andan, jag, jag, jag, jag 23 nov, 2015 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen