[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
"Sådär... Jag har för mig att jag somnade i soffan..." sa jag och slog handen för munnen.
Det borde jag nov inte sagt.
21 okt, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
"Jag märkte det!" Sade Malfoy.
22 okt, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
"D-du?" stammade jag nervöst.
22 okt, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
"Så jag bad några andra lyfta upp dig." Sade Malfoy.
22 okt, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
"... Jag trodde att du hatade mig..." viskade jag.
22 okt, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
"Vem vet..." Muttrade Malfoy
22 okt, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
Tårar bildades i mina ögon.
"Uräkta att jag störde." sa jag och gick mot uggletornet.
22 okt, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
"Vad tror du nu?" Sade Feliz.
"Det är en bra fråga!" Sade jag.
23 okt, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
Varför jag alltid gick till uggletornet när jag mådde dåligt, var ledsen, eller behövde tänka, det hade jag ingen aning om.
23 okt, 2015 20:56
|
|
Borttagen
|
Var var Dova nu? Tänkte jag?
24 okt, 2015 13:27
|
Du får inte svara på den här tråden.