D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag fick lite smått panik. jag sög på att hjälpa till i tillfällen som dessa.
20 sep, 2015 20:00 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig upp i sjukhussängen. Det är en massa röster. En av dem är Dracos. Jag går för att se vad som har hänt.
Miu, Joe och Draco står runt en säng. - Miu vad har hänt? 20 sep, 2015 20:02 |
|
Borttagen
|
När jag kom upp till sjuksalen ville jag inte berätta vad som hänt. Men till slut fick jag ur mig det. "Eric...Död...Han hatade mig...blodet" Sedan tappade jag andan och svimmade.
20 sep, 2015 20:04 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Det kommer gå bra alla kommer att må bra och ingen kommer att dö" mumlade jag tyst för mig själv om och om igen.
20 sep, 2015 20:04 |
|
Borttagen
|
jag visste inte vad jag skulle säga. så det var bäst att jag bara var tyst.
20 sep, 2015 20:05 |
|
Borttagen
|
- Rubin... Erik hatade dig inte. Det var bara ett bråk. Han älskade dig egentligen. Jag och Draco bråkar hela tiden men vi... Orden blir hängande i luften jag får en klump i halsen. Jag kramar Rubin.
20 sep, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Jag kollar förskräckt på Hermione, som om jag blev förolämpad av att hon nämnde mitt namn. Sen gick jag surt därifrån.
20 sep, 2015 20:08 |
|
Borttagen
|
Joes ord väckte mig och jag skrek "Eric är död din idiot" sen kramade jag om Joe och grät. Han skakade inte bort mig
20 sep, 2015 20:08 |
|
Borttagen
|
Drama är lätt ordet för den senaste veckan suckar jag ut i luften jag försöker gå men orkar inte jag var på väg till sällskapsrummet men orkade inte så jag satt mig ner och helt plötslig blev allting svart
20 sep, 2015 20:10 |
|
Borttagen
|
Jag följer efter Draco.
- Du! Ifall du gillar Joe så mycket kan du ju låtsas att han är din bror! Men för guds skull Draco. Du behöver inte bli sur av att jag är i närheten! Skriker jag 20 sep, 2015 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen