Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Föräldrar som är upptagna hella tiden är inge roliga" sa Tewo med en suck.
14 sep, 2015 14:25
|
|
Borttagen
|
" Nej skulle du fånga en människa om det var det ända sättet att få föräldrarnas uppmärksamhet ??" Frågade Rasmus och såg på Tewo.
14 sep, 2015 14:28
|
|
Borttagen
|
Tewo skakade på huvudet.
"min ras är ett väldigt fredligt folk & skulle aldrig skada någon om de inte anfaller oss vill säga" sa Tewo
14 sep, 2015 14:30
|
|
Borttagen
|
" Okej men pappa ger mig inte uppmärksamhet om jag inte fångar en Alien " sa Rasmus och torkade tårarna som kom.
14 sep, 2015 14:35
|
|
Borttagen
|
"det här är en aning orättvist. Man behandlar inte en tioåring så här" sa Tewo & la armarna i kors.
14 sep, 2015 14:37
|
|
Borttagen
|
" Jag vet det " sa Rasmus och tänkte hans pappa kommer bli arg men det fick han bli Rasmus började försöka få upp buren.
14 sep, 2015 14:39
|
|
Borttagen
|
"rör inte gallret bara det är en aning electricifierat " sa Tewo med en suck.
14 sep, 2015 14:40
|
|
Borttagen
|
Rasmus lyckades få upp buren
" kommer visa dig källar vägen ut " sa Rasmus allvarligt.
14 sep, 2015 14:42
|
|
Borttagen
|
"varför hjälper du mig? kommer inte din far att bli arg på dig?" sa Tewo en aning osäkert & gick ut ur burren.
14 sep, 2015 14:43
|
|
Borttagen
|
" Han får bli det då " sa Rasmus och gick ut ur labbet och in i källar gången.
14 sep, 2015 14:45
|
Du får inte svara på den här tråden.