Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 26 27 28 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Will
Okej! Jag har färgat mitt hår svart! Skrev jag till Kayla.

14 aug, 2015 22:05

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

”Vilken fabig idé!” Skrek jag till Jenn och fangirl-hoppade.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

14 aug, 2015 22:07

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
"Oj... Har inte tänkt på dig som svarthårig!" Skrev jag förvånat

Go Fuck yourself you damn cereal

14 aug, 2015 22:08

Borttagen

Avatar


Will
Jag kände bara för att färga håret svart Skrev jag till Kayla.

14 aug, 2015 22:10

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Jaa... Och jag kände mig totalt failad... Så jag gjorde om mig lite...

Go Fuck yourself you damn cereal

14 aug, 2015 22:12

Borttagen

Avatar


Will
Jag tyckte ditt hår var snyggt! Måste sticka, hejdå!

14 aug, 2015 22:14

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag tror att som jag log nu skulle ingen slå migi 'störst leende tävlingen' jag skrev snabbt ner en handling och skrev på manuset medan vi spanna ider. Men tillslut ringde min mobil.
"Hallå det är Jenn", sa jag och hörde en pigg röst som svara hej.
"Ehm vem är du?" Fråga jag.
"Jag heter Mia jaga är ett STORT fan och jag hade i uppdrag att ringa en kändis så ja..."
"Kul ehm om du ursäktar jag håller på med ett manus så ja, Hejdå och kul att du ringde", sa jag Mia sa ett 'Hejdå' och så lade jag på.

14 aug, 2015 22:14

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Eh... Vad skulle jag skriva?
"Tack... ,en jag har inte klippt av det, eller något! Bara något lite roligare...

Go Fuck yourself you damn cereal

14 aug, 2015 22:17

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

"Vem var det?" Frågade jag nyfiket.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

14 aug, 2015 22:19

Borttagen

Avatar


(Okej )
Gwen

På natten sov jag dåligt. Jag hade inte hittat några "vänner" på två dagar, och dom andra verkade redan ha sitt lilla gäng, så det fanns nog ingen chans att jag skulle få vara med dom. När jag tillslut somnade var klockan redan halv sex.

14 aug, 2015 22:19

1 2 3 ... 26 27 28 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.